Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Soenda wrote:Top! 🙂 Dat is ook het beste. Dit kun je zo laten bij de test. Haal dan de witte internetkabel wel even uit de modem bij de test.
Mijn PS4 heeft altijd aangesloten gezeten op LAN1, kabel naar boven getrokken.
Soenda wrote:Zeker, dit is super eenvoudig.
Sluit alleen de zwarte coax kabel van de modem aan op het aansluitpunt van Ziggo zonder gebruik van (opdruk) splitters.
kan ik dit makkelijk zelf doen?
Soenda wrote:De zaterdag is hier ideaal voor. De signaalwaarden kun je nu al laten zien, dus voor de test. Log met de browser in op je modem. Zoek bij Geavanceerd / Status naar Downstream en Upstream informatie.
dus ik moet een keer zaterdag middag dit doen en dan gamen bijvoorbeeld en erna de resultaten signaalwaarden laten zien? Hoe kom ik hier ook al weer
Soenda wrote:Jij ook bedankt alvast! Succes 🙂
dank
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.