Remo69

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Trage- en wegvallende internetverbinding

Wat is de oorzaak dat mijn internet verbinding soms erg laag is of helemaal wegvalt? Sinds update abbo heb ik dit probleem. Wat kan ik doen om stabiel internet (350mb) te hebben? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Remo69
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt allemaal voor de reacties. Op een of andere manier kon ik hier niet meer inloggen. 

Het probleem is opgelost. Ziggomonteurs hebben groot onderhoud gepleegd aan mijn verbindingen. Zowel in de straatkast als mijn oude casema handel is vernieuwd. Alles werkt weer super, bedankt voor alle reacties

Bekijk in context

4 Reacties 4
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Remo69 ,

Welk type modem heb je?En kan je een foto maken van het AOP(coax aansluiting)?Er kunnen andere redenen zijn van het herstarten, maar een oud AOP is wel vaak het probleem.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Kun je tevens op het modem inloggen via 192.168.178.1 (of 192.168.100.1 indien je bridge mode gebruikt) en de gegevens plaatsen die worden getoond op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie/log op de pagina Geavanceerde instellingen, Hulpmiddelen, Netwerk status?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Remo69,

Goed dat je langskomt om de oorzaak te achterhalen van de verbindingsissues. Ik zie dat @Verwijderd account en @tobiastheebe een aantal analyse vragen hebben gesteld, kun je daar antwoord op geven?

Remo69
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt allemaal voor de reacties. Op een of andere manier kon ik hier niet meer inloggen. 

Het probleem is opgelost. Ziggomonteurs hebben groot onderhoud gepleegd aan mijn verbindingen. Zowel in de straatkast als mijn oude casema handel is vernieuwd. Alles werkt weer super, bedankt voor alle reacties

Uitgelicht topic