1
Vraag
2
Reacties
Pieter89

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Traag internet

Deze ochtend zeer traag internet. Downloaden gaat maar tot 4mb/s en als ik dan Netflix stream gaat dat alleen als ik het downloaden uitzet. Normalieter haal ik 35mb/s downloaden en kan ik zonder problemeb Netflix streamen. 

Gister avond was er niks aan de hand. Is er iets aan de hand?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16412Posts
  • 3040Oplossingen
  • 7684Likes

Natuurlijk wat @Bert zegt, maar heb je je apparatuur, zeker je modem,  al eens opnieuw gestart?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77314Posts
  • 5250Oplossingen
  • 22940Likes

Ik zie verder geen meldingen hierover.

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Steefb

Level 20
  • 16412Posts
  • 3040Oplossingen
  • 7684Likes

Natuurlijk wat @Bert zegt, maar heb je je apparatuur, zeker je modem,  al eens opnieuw gestart?

Pieter89
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Steefb, soms kan het zo simpel zijn... 

Doordat ik net een nieuwe VPN heb, zat ik meteen in de "ingewikkelde oplossingen"-stand.. Instellingen van mijn torrent programma / VPN etc...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic