Deze ochtend zeer traag internet. Downloaden gaat maar tot 4mb/s en als ik dan Netflix stream gaat dat alleen als ik het downloaden uitzet. Normalieter haal ik 35mb/s downloaden en kan ik zonder problemeb Netflix streamen.
Gister avond was er niks aan de hand. Is er iets aan de hand?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Natuurlijk wat @Bert zegt, maar heb je je apparatuur, zeker je modem, al eens opnieuw gestart?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie verder geen meldingen hierover.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Natuurlijk wat @Bert zegt, maar heb je je apparatuur, zeker je modem, al eens opnieuw gestart?
Bedankt Steefb, soms kan het zo simpel zijn...
Doordat ik net een nieuwe VPN heb, zat ik meteen in de "ingewikkelde oplossingen"-stand.. Instellingen van mijn torrent programma / VPN etc...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.