Eind november zag een Ziggo medewerkers een dip in de router, plots geen telefoon verbinding meer en langzamerhand trage verbinding, heb de router van spanning gehad, vervolgens bleef het probleem, Ziggo gebeld deze medewerker heeft nog iets met de lijn gedaan en modem opnieuw laten aanmelden de telefoon verbinding deed het weer maar bleef wel traag internet houden.
De medewerker heeft een ziggo monteur laten langs komen en heeft aosp veranderd.
In de avond getest nog traag internet, Ziggo gebeld contact gehad deze zei dat wat men gemaakt had niet goed was, dus opnieuw een monteur langs.
Aanpassingen gemaakt nu zou het goed zijn.
S avonds getest nog traag internet, kreeg toen van een medewerker te horen dat ik 4 dagen moest wachten op een signaal dat de modem dan pas zou begrijpen moest over 7 dagen maar weer bellen als het probleem daar dan nog was.
Ondertussen dus traag tot geen internet (bekabeld) blijkt ook dat wifi verbinding weinig tot geen respons geeft naar enige tijd alsof deze volloopt, om dit op te lossen wifi uitzetten en weer aan om weer gebruik van te kunnen maken, dit is naast de modem zelf.
Een andere apparaat waar ik test mee heb uitgevoerd had 800mb upload???
Tot op heden kan ik weinig tot niks op internet, elke pagina is traag of laat al helemaal niet.
Ene gegevens die ik nog heb is een screenshot van mijn speedtest en enkele gegevens van deze speedtest
Mijn eigen bekabeling van de router de woning in is FTP CAT 6A, alle bekabeling is getest met een fluke netwerktester en is goed bevonden.