Hoi @Stienenman, welkom hier op de Community!
Dat is wel een vreselijk tragisch resultaat om met een speedtest binnen te halen! Super goed dat je hier aan de bel trekt, zodat we hiermee aan de slag kunnen. Ik help je dan ook graag.
@anoniemforum heeft al een paar aanvullende vragen gesteld. Daar sluit ik mij helemaal bij aan. We weten nu wat het probleem is dat je ervaart, maar verder hebben we nog weinig informatie om je te helpen naar een oplossing. Het helpt de Community en mij om een totaalplaatje te hebben van de situatie. Als je reageert op de vragen van anoniemforum, dan komen we een stuk verder.
Wil je wel direct een monteur? Dan kan dat. Op https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/monteur-kiezen#/ik-wil-hulp-met-een-st... vind je dan alle voorwaarden aan een afspraak met de monteur. Laat in een reactie dan weten dat je daar graag gebruik van wilt maken. Dan plan ik de afspraak graag voor je in.