Beste Mensen,
Wie wordt mijn redder in nood. Ben al 4 weken bezig inmiddels 5 om mijn internet fatsoenlijk werkend te krijgen en mijn abonnement om te laten zetten.
Ik heb 2 problemen:
Probleem 1: Mijn abbonement is nog steeds niet omgezet waardoor ik dus geen TV heb.
Probleem 2: In de avond tussen 20:00 en 22:30 ong zeer traag internet. Zowel bekabeld als draadloos.
MBPS snelheden bedraad van 9 mps tot max 15 mps
Volgende is al reeds gebeurd zeker 10 keer met jullie helpdesk gebeld was zelfs een paar keer weggedrukt omdat de agent het probleem the ‘’complex’’ vond maar dat terzijde.
Veel fouten gemaakt door jullie agents valse belofte s’ etc etc u weet het wel het bekende riedeltje.
Situatie ziet er zo uit bij mij thuis. Heb 3 deco boosters een connect box en een Media XL tv kastje.
Het modem staat niet in bridge modus heb alleen het wifi signaal uitgezet en de deco boosters zenden nu 1 signal uit. Modem staat een halve meter van het aansluitpunt met de nieuwe splitter die mij is toegestuurd. Dus precies zoals het in al die fotos staat hier zo heb ik het ook met die nieuwe splitter 1 gaat naar het TV kastje en 1 gaat naar het modem. Al al met al het werkt perfect omtrent het internet overdag.
Maar in de avond heb ik gewoon slechte verbinding ik ben een gamer en in de avond en dit is gewoon niet meer te doen. Zelfs als ik direct aansluit via de kabel heb ik snelheden tussen de 8 en 15 MBPS.
Na 100 keer bellen met jullie help desk hebben zij aangegeven dat er een monteur zou komen morgen 25 jan om het 1 en ander na te kijken. Nou heb ik mijn twijfels of dit goed gaat komen maar goed hopelijk weet hij dit op te lossen ivm het trage internet in de avond.
Terug komend op het eerst probleem ik snap gewoon werkelijk niet waarom het inmiddels 5 weken kan duren om mijn abonnement om te laten zetten heb gekozen voor meer MBPS 250 + TV. Het schijnt zo te zijn dat er dus een case is aangemaakt en nog steeds niet is opgepakt door 1 of andere afdeling in India waarschijnlijk een gigantische backlog van cases maar goed. Krijg steeds de fout melding CS1010 kan 2 dingen zijn of de coax kabel is niet goed of het abonnement is niet omgezet de kabel kan het niet zijn dus het is het abbonement.
Wie o wie kan mij hier helpen ivm het omzetten van mijn abonnement. Het internet probleem wacht ik af met de monteur tenzij jullie tips hebben.
Even voor de duidelijkheid Volledige reset is gebeurd aan de modem dus daar ligt het niet aan.
HELP HELP HELP!
MVG
Hassan