1
Vraag
2
Reacties
justindk35

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tp link deco 4 koppelen aan ziggo wifibooster

hallo,

 

sinds kort heb ik de tp link deco m4 thuis. De 3 kastjes van tp link staan verdeeld over mijn huis. Nou heb ik nog de WiFi booster van ziggo over (stopcontact wifibooster). Nou is mijn vraag of mensen ervaring hebben met het gebruiken de tp link en de ziggo booster in 1 huis? Is dit gewoon mogelijk of zal dit juist elkaar verstoren? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Ah, bedankt voor je toelichting! 
Het meest ideaal is natuurlijk om je er een vierde deco bij te nemen.
Dan is je hele wifi netwerk namelijk smart.

Maar theoretisch gezien kun je de wifibooster die via het stopcontact gebruikt ook gebruiken.
Wel dien je deel A ( net als een Deco) aan te sluiten op het modem.
Dus het is wel belangrijk dat het modem niet in bridge staat.
 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19174Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7276Likes

Goedemiddag @justindk35 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aanklopt op dit forum. Je wilt weten of het mogelijk is om de TP Link M4 aan te sluiten is op de Wifibooster via het stopcontact. Het is uiteraard mogelijk, alleen is het niet nodig. In principe kun je de Wifibooster via het stopcontact laten vervallen en daarvoor in de plaats gebruik maken van de TP Link M4 Deco. Je kan dit apparaat aanschaffen tegen eenmalige betaling van € 99,95 i.p.v. €149,95 of in bruikleen huren voor slechts € 2,50 per maand (maandelijks opzegbaar). In dit topic vind je alles wat je moet weten voor wat betreft de TP Link M4 Deco Mesh router.  Laat het gerust onder dit topic weten op het moment dat je nog vragen hebt. We helpen je hier graag. 

justindk35
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

beste Paul,

 

bedankt voor jou reactie. Ik bedoelde mijn vraag meer omdat ik nu binnen mijn huis nog 1 dode plek heb qua WiFi. Vandaar dat het mijn plan was om de WiFi booster via stopcontact nog te gebruiken voor die dode spot. Alleen de vraag is dus. Is het mogelijk om in mijn huis en de tp link te hebben en de wifibooster stopcontact te hebben?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Ah, bedankt voor je toelichting! 
Het meest ideaal is natuurlijk om je er een vierde deco bij te nemen.
Dan is je hele wifi netwerk namelijk smart.

Maar theoretisch gezien kun je de wifibooster die via het stopcontact gebruikt ook gebruiken.
Wel dien je deel A ( net als een Deco) aan te sluiten op het modem.
Dus het is wel belangrijk dat het modem niet in bridge staat.
 

justindk35
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

hoi Erik,

 

bedankt voor jou reactie. Top dan weet ik genoeg en ga ik aan de slag.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic