Ik zou graag op mijn locale netwerk een hostnaam aan het interne DNS willen toevoegen maar vind hier in het modem geen opties voor. Hoe moet ik dit doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is niet mogelijk met de modem/routers van Ziggo, die hebben beperkte mogelijkheden die voor 95% van de klanten overzichtelijk en bruikbaar zijn.
Wil je meer mogelijkheden van een router, dan kan het modem in bridge en kun je een eigen router erachter zetten met de mogelijkheden die je allemaal wenst of een eigen modem/router:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is niet mogelijk met de modem/routers van Ziggo, die hebben beperkte mogelijkheden die voor 95% van de klanten overzichtelijk en bruikbaar zijn.
Wil je meer mogelijkheden van een router, dan kan het modem in bridge en kun je een eigen router erachter zetten met de mogelijkheden die je allemaal wenst of een eigen modem/router:
Ter aanvulling: Bridge-modusformulier | Klantenservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.