Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Thank you for contacting Plume support, my name is Denis and I will be happy to assist you. Sorry to hear you are having issues adding this pod to your account, I will definitely do my best to assist you.
I searched for your account and can see the pods were provided by your Internet Service Provider VodafoneZiggo B.V. The problems seems to be related to the inventory where the pod is currently. We only have limited access to your network, which is why I recommend you contact your Provider VodafoneZiggo, and ask them to help you add this pod to your account. If they have trouble with this, they can contact Plume directly for assistance.
Please let me know if you have any other questions I can help you with.
If you need assistance, please call us at 1-844-697-5863 Monday - Friday, 6 am - 6 pm PT.
Thank you for contacting Plume support.
Kind regards,
Denis Chaves Team Plume
Ik hoor graag wat jullie voor me kunnen betekenen.
Welke app is er gebruikt om de pods in te stellen? Voor zo ver ik weet is er namelijk een optie om een extra toegangspunt in te stellen. Soms is het zo eenvoudig dat er ergens een + staat of accesspoint toevoegen oid.
Een paar jaar geleden heb ik meegdraaid in het Betatest programma van Ziggo voor het testen van de Plume Pods. Deze heb ik nog altijd en bevallen goed.
Die test pods hadden die al AX ondersteuning de variant die Ziggo verhuurt heeft dit nog niet. De nieuwe 4e AX pod komt van Plume zelf niet via Ziggo? Dan zou ik verwachten dat u die via de Homepass moet kunnen toevoegen.
Wat Plume (VS) zegt is te vinden bij lees meer in de start post.
The problems seems to be related to the inventory where the pod is currently. We only have limited access to your network, which is why I recommend you contact your Provider VodafoneZiggo, and ask them to help you add this pod to your account.
The problems seems to be related to the inventory where the pod is currently. We only have limited access to your network, which is why I recommend you contact your Provider VodafoneZiggo, and ask them to help you add this pod to your account.
Alleen geeft ziggo geen ondersteuning op eigen aangeschafte apparatuur, dus deze vlieger gaat niet op.
@pascal14 Zuur dat je problemen ondervindt het met toevoegen van een Pod. Wil je in een een privébericht de serienummers van de Pods doorgeven? Dan kijken we graag na wat er vanuit ons mogelijk is.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...