1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nina Tellegen

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Toegang geweigerd tot https://sync.ziggo.nl

Om mijn agenda te synchroniseren gebruik ik caldav zoals ook door Ziggo aangeraden. De server die daarvoor moet worden gebruikt is https://sync.ziggo.nl ik krijg via mijn wifi thuis geen toegang tot deze server. Als ik het via 4g probeer krijg ik die toegang wel. De computerexpert die ik erbij gehaald heb dacht eerst dat het misschien aan onze wifi boosters lag maar dat is niet zo. Als ik die uitschakel en direct via het modem wifi toegang heb blijft dit probleem bestaan. Kan iemand bij ziggo mij hier mee helpen? Dit is voor mij urgent. Dus ik hoop dat iemand mij hier snel mee kan helpen. De klantenservice geeft aan hier niets mee te kunnen. 

35 Reacties 35
Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hi Vincent, ik ben komende week maandag en woensdagavond goed bereikbaar. Dank,

Nina

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hi Vincent, ik ben meestal in de avond goed bereikbaar met uitzondering van de dinsdagavond. Kan ik hem zelf niet bellen? Dat zou zoveel makkelijker zijn....

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4446Posts
  • 588Oplossingen
  • 2230Likes

Ik heb je bereikbaarheid doorgegeven @Nina Tellegen. Dank je!

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Jullie collega heeft mij de afgelopen donderdagavond gebeld en we hebben samen gekeken wat de oorzaak kan zijn. Het leek er op dat de foutmelding was verdwenen maar helaas....ik startte de computer opnieuw op en daar was ie weer......Ondanks de grote inzet van een Ziggo medewerker dus nog steeds geen oplossing gevonden. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2588Posts
  • 273Oplossingen
  • 1246Likes

Hi @Nina Tellegen!

Wat jammer dat het probleem weer terug is! Ik heb het intern doorgezet, zodra we meer weten hoor je van ons! 

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dank je het is blijkbaar heel lastig oplosbaar....

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4401Posts
  • 359Oplossingen
  • 1784Likes

@Nina Tellegen we vergeten je niet hoor. Het is helaas wat complex, waardoor er meer personen mee aan het sleutelen zijn. Geen nood, we vergeten je niet. Wel dank voor je geduld!

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dank! 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1749Posts
  • 161Oplossingen
  • 1158Likes

Dag @Nina Tellegen, ik begrijp van mijn collega dat je morgenavond weer gebeld gaat worden. We wachten het dus nog even af. Ik wil je in ieder geval bedanken voor je geduld tot dusver!

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1749Posts
  • 161Oplossingen
  • 1158Likes

Hi @Nina Tellegen, ik heb bericht ontvangen van mijn collega. Hij geeft aan dat hij meerdere keren gebeld heeft maar de voicemail hoort.

Graag hoor ik van je wanneer je telefonisch bereikbaar bent.

Dank alvast.

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Beste Welmoed,

Ik verbleef de afgelopen tien dagen in Bosnië alwaar ik niet kon inloggen om je te beantwoorden omdat ik de benodigde sms niet ontving. Ik ben vanavond en morgenavond tot half tien goed bereikbaar. Donderdag overdag ben ik ook veel thuis.

Met vriendelijke groet,

Nina Tellegen 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1749Posts
  • 161Oplossingen
  • 1158Likes

Hi @Nina Tellegen, ah vandaar! 

Ik zal mijn collega vragen weer contact met je op te nemen deze week 🙂

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Beste Welmoed,

Ik heb net met Richard gesproken en die adviseerde mij Caldav opnieuw te installeren. Dat heb ik gedaan maar nu werkt de synchronisatie helemaal niet meer. Ik ben dus nu nog verder van huis en kan zo mijn werk niet goed doen. Wil je dit aan hem doorgeven? Dank.

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Inmiddels is het probleem toch opgelost en werkt de synchronisatie wel!! 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1749Posts
  • 161Oplossingen
  • 1158Likes

Goedemorgen @Nina Tellegen, wat super om te lezen dat het ondertussen is opgelost. Ik heb het doorgegeven aan Richard! Ik wens je een mooie dag 🙂

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik wil nog even zeggen dat de foutmelding dus niet meer oppopt. Dank Richard voor al zijn tijd en geduld!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic