1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nina Tellegen

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Toegang geweigerd tot https://sync.ziggo.nl

Om mijn agenda te synchroniseren gebruik ik caldav zoals ook door Ziggo aangeraden. De server die daarvoor moet worden gebruikt is https://sync.ziggo.nl ik krijg via mijn wifi thuis geen toegang tot deze server. Als ik het via 4g probeer krijg ik die toegang wel. De computerexpert die ik erbij gehaald heb dacht eerst dat het misschien aan onze wifi boosters lag maar dat is niet zo. Als ik die uitschakel en direct via het modem wifi toegang heb blijft dit probleem bestaan. Kan iemand bij ziggo mij hier mee helpen? Dit is voor mij urgent. Dus ik hoop dat iemand mij hier snel mee kan helpen. De klantenservice geeft aan hier niets mee te kunnen. 

35 Reacties 35
Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

In aanvulling op bovenstaande bericht. Eerder werkte het synchroniseren deels wel. Van Iphone naar laptop ging goed, andersom minder. Maar nu doet hij dus helemaal niets meer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76349Posts
  • 5203Oplossingen
  • 22500Likes

Hier lijkt een verband met de niet goed werkende webmail bij anderen en het niet kunnen bereiken van de Ziggo mailserver via POP/IMAP via een Ziggo aansluiting en met een andere internet aansluiting wel.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Beste Bert, Dank voor je bericht  Fijn dat je zo snel gereageerd hebt  en ik hoop dat die medewerker ook heel snel langskomt  om het probleem op te lossen. Fijne dag, 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2588Posts
  • 273Oplossingen
  • 1246Likes

Hi @Nina Tellegen!

Ik ben even gaan kijken voor je en het kan komen doordat webmail al een tijdje wat problemen heeft met inloggen. Sinds wanneer spelen de problemen dat je niet kunt synchroniseren? 

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Het is nooit helemaal goed gegaan maar sinds eind vorige week gaat het helemaal niet meer. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Check, @Nina Tellegen . De problematiek omtrent de Webmail die bij Ziggo bekend is, is begonnen rond 10 februari.Dat komt dus ongeveer wel overeen met wat je noemt. Op dit moment zijn de problemen met Webmail voor het grootste gedeelte opgelost. Alleen voor klanten die gebruik maken van een VPN of vanuit het buitenland hun mail benaderen, bestaan nog wel problemen. Maak jij gebruik van een VPN?

Aan de resterende oorzaak wordt nog gewerkt. De verwachting is dat aankomende vrijdag (morgen) daar een fix voor komt. 

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Het lijkt er op dat alles goed werkt! Dank!

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Toch nog problemen gister hopelijk zijn die vandaag opgelost! 😀

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Help! Ik krijg nog steeds foutmeldingen. Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is en wat er aan te doen is?

NinaTellegen_0-1708275671301.png

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1254Posts
  • 129Oplossingen
  • 614Likes

Goedemorgen @Nina Tellegen de oplossing was van korte duur, wat een tegenvaller 😞 Het is een lastig probleem dit, en daarom heb ik het binnen onze afdeling uitgezet. Zodra ik meer weet laat ik het je uiteraard via deze weg weten! 

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Beste Judith

Dank je wel. Het lastige is dat ik nooit zeker weet of ie synchroniseert of niet, dus valt eigenlijk niet mee te werken. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing. Wordt ook een beetje gek van alle foutmeldingen....die ik ontvang

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5302Posts
  • 503Oplossingen
  • 1747Likes

Hi @Nina Tellegen 

Ik begreep eerder van mijn collega dat je e.e.a. zou testen. Is daar al wat uitgekomen?

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik zou vorige week worden teruggebeld om te bespreken hoe het nu gaat. Ik krijg nog steeds foutmeldingen maar het systeem lijkt het wel te doen....dus vraag is hoe kom ik van die foutmeldingen af.

Vriendelijke groet,

Nina Tellegen 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5302Posts
  • 503Oplossingen
  • 1747Likes

Hi @Nina Tellegen 

Ik snap dat je van die foutmelding af wilt. Ik heb opnieuw navraag gedaan bij mijn collega, zodra ik meer weet laat ik het aan je weten. 

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Beste Rikst dank je wel. Het synchroniseren blijft goed gaan gelukkig maar die constante foutmelding is heel irritant 🙂

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1254Posts
  • 129Oplossingen
  • 614Likes

Hi @Nina Tellegen, goed te lezen dat het synchroniseren nu goed gaat, dat lijkt me al een hele zorg minder, maar van zo'n constante foutmelding wil je natuurlijk ook af! 
De expert die hiermee bezig is zal jou deze week hierover telefonisch benaderen. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2588Posts
  • 273Oplossingen
  • 1246Likes

Hi @Nina Tellegen

Volgens mij is er nog geen contact geweest he? We hebben even navraag gedaan vandaag maar helaas nog niks over gehoord. We komen na het weekend even bij je terug, goed? We zijn je zeker niet vergeten. 

Nina Tellegen
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ok fijn, ik ben wel anoniem gebeld maar was toen niet in de gelegenheid op te nemen. Waren jullie dat? Ik hoop dat ik nog een keer contact heb, foutmelding blijft irritant. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4446Posts
  • 588Oplossingen
  • 2230Likes

@Nina Tellegen Dat was mijn collega, inderdaad. Op welke dagdelen ben je over het algemeen goed te bereiken? Dan geef ik dat even door aan hem.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic