1
Vraag
2
Reacties
fp058

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Toegang Chello mail - kom er niet meer in

Goedemiddag,

 

Ik wil graag weer toegang tot mijn chello account, maar via mailprogramma's kom ik er niet meer in. Hij staat niet onder 'mijn producten' van Ziggo. Toevoegen in Ziggo mail kan niet. Vermoedelijk heb ik het juiste wachtwoord niet meer. 

 

Is er een manier waarop ik weer toegang kan krijgen en mijn wachtwoord kan veranderen?

 

Vriendelijke groet

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Is dat een mailadres uit een eerder abonnement met een ander klantnummer?

Of ben je een tijdje weg geweest bij Ziggo?

Of heb je altijd een abonnement gehad en hetzelfde klantnummer gehouden?

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @fp058, het is altijd even goed nadenken als je een e-mailadres al langere tijd in gebruik hebt. Het kan zijn dat dit e-mailadres nog onder het account van je ouders valt. Dit kun je zien in mijn Ziggo. Wij kunnen e-mailadressen helaas niet overhevelen naar een ander account. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Is dat een mailadres uit een eerder abonnement met een ander klantnummer?

Of ben je een tijdje weg geweest bij Ziggo?

Of heb je altijd een abonnement gehad en hetzelfde klantnummer gehouden?

fp058
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik had de chello mail al voordat ik zelf klant werd bij Ziggo. Stamt denk ik nog af van de tijd dat ik bij mijn ouders woonde en deze altijd gehouden totdat ik besloot  een ziggo.nl mail aan te maken. Zou mijn chello mail dan gekoppeld zijn aan het ziggo account van mijn ouders?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @fp058, het is altijd even goed nadenken als je een e-mailadres al langere tijd in gebruik hebt. Het kan zijn dat dit e-mailadres nog onder het account van je ouders valt. Dit kun je zien in mijn Ziggo. Wij kunnen e-mailadressen helaas niet overhevelen naar een ander account. 

fp058
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Was inderdaad gekoppeld aan dat account. Kan de mailbox nu weer in dus nu verder opgelost. Dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic