MennoEliza

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tips & tricks verzocht TV opzeggen door met alleen internet & WIFI (en diverse streaming abbo's)

Beste mede media-liefhebbers 😉

 

Wij hebben TV en internet (en vaste telefoon) maar vinden ons huidige abonnement veel te duur voor wat wij ervan gebruiken. We hebben diverse abonnementen bij streamingdiensten en gebruiken dat VEEL meer nl. 

We hebben wel internetaansluiting op de tv en wifi wat we behouden willen. 

Hamvraag: wat is (het goedkoopste maar wel goede!) alternatief voor ons gebruik? Ik zoek iets van 20+ tot max 35 euro/mnd.

Tips & tricks please?

Ik ga met ZIGGO klantbehoud bellen voor hun scherpste aanbod maar eerst ff oriënteren op goedkope goede alternatieven. ZIGGO Internet Start voor 43 euro is dat in ons beleving bepaald niet, dus...?

 

Alvast superbedankt en groet,

Menno en Eliza

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"en ja ik ga met ZIGGO klantbehoud bellen voor hun scherpste aanbod."

 

Dan eerst maar eens afwachten wat dat aanbod wordt en je beslissing daaromtrent, anders is het zonde van de tijd om hier allerlei adviezen te geven.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"en ja ik ga met ZIGGO klantbehoud bellen voor hun scherpste aanbod."

 

Dan eerst maar eens afwachten wat dat aanbod wordt en je beslissing daaromtrent, anders is het zonde van de tijd om hier allerlei adviezen te geven.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@MennoEliza  schreef:

...Ik zoek iets van 20+ tot max 35 euro/mnd.

 


 

U hebt al het Internet Only Start pakket gevonden, maar volgens mij heeft Ziggo ook een nóg langzamer abonnement ( 50Mb/s ) dat niet ( of zeer moeilijk ) via de Ziggo website te vinden is. Daarvoor moet u de Helpdesk bellen of hier een Ziggo moderator vragen. Dus het zou nog iets goedkoper dan  €43,- kunnen. Overigens kan u ( volgens mij ) daarmee wel de free-to-air zenders kijken, die Ziggo 'gratis' mee stuurt. Helaas kan ik daarvan niet een makkelijk en simpel lijstje op het internet vinden, dus welke zenders dat exact zijn .... ik weet het niet.


Een veel langzamere internet verbinding zou ik niet nemen, want de streamings diensten die u hebt moeten natuurlijk wel kunnen blijven werken.

Maar andere Ziggo klanten hier op dit forum, hebben dit misschien al uitgezocht en hebben accuratere informatie. Misschien geeft '...ZIGGO klantbehoud...' een hogere korting, maar ....

Uitgelicht topic