Wij hebben de M4 wifi boosters geprobeerd te installeren. Ondanks de verhalen dat het kinderlijk eenvoudig was, lukte het installeren maar niet.
Via de app kon de booster niet gevonden worden.
Ik kwam er pas laat achter, maar wel een goede tip voor diegene die er ook last van krijgt: zet je VPN uit als je die op je mobiel hebt. Toen die uitgezet was, kopt het verhaal van het eenvoudig installeren.
Dit stond nergens in de handleiding.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goede tip, het zal ontbreken omdat het aan hebben van een VPN mogelijk niet als een standaard iets wordt gezien.
Een hele goede tip @hawker-typhoon. Super dat je deze hier met ons deelt 🙂
Volgens mij ( maar het is al lang geleden ) moet tijdens het aanmaken van het Deco account/netwerk, de gps aanstaan. Dat, samen met de IP range, zou ( ik weet het niet zeker ) een beveiliging/check kunnen zijn, voor hackers op afstand.
M.b.v. een vpn wordt natuurlijk een netwerk-tunnel gemaakt, die in principe van de andere kant van de wereld kan komen en daardoor kan die check niet uitgevoerd worden.
U hebt blijkbaar de Deco set al geïnstalleerd. Maar misschien staat hierin toch nog een tip waaraan u wat hebt : Leidraad voor TP-Link DECO
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.