Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Al een poosje heb ik het probleempje dat het modem Ubee 1318 tikt
dit gebeurd best wel vaak per dag en ook best wel hard .
Het modem staat vrij zit ook geen stof in ofzo
is er nog iets wat ik zou kunnen doen of moet deze omgewisseld worden
alvast bedankt
Marcel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Marcel van Asch!
Wat irritant dat er vanuit de Ubee UBC1318ZG een hard tikkend geluid komt. Ik ben bang dat er geen andere oplossing is dan het modem omruilen voor een nieuw exemplaar. Dit heb ik dan ook direct voor je in gang gezet. Jouw nieuwe Ubee UBC1318ZG modem wordt binnen enkele dagen bezorgd door Post NL. Het huidige modem ontvangen we graag retour en mag je terugsturen in de doos van het nieuwe modem naar onderstaand adres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Hoi @Marcel van Asch ,
Resetten zou je kunnen proberen.
Maar klinkt gewoon als een defect, en ik denk dat die gewoon omgeruild moeten worden.Je wilt dan gewoon weer een ubee neem ik aan?
Is vermoedelijk een relais wat tikt.
Ja gewoon weer een Ubee , de andere problemen waren allemaal opgelost met deze .
Hi @Marcel van Asch!
Wat irritant dat er vanuit de Ubee UBC1318ZG een hard tikkend geluid komt. Ik ben bang dat er geen andere oplossing is dan het modem omruilen voor een nieuw exemplaar. Dit heb ik dan ook direct voor je in gang gezet. Jouw nieuwe Ubee UBC1318ZG modem wordt binnen enkele dagen bezorgd door Post NL. Het huidige modem ontvangen we graag retour en mag je terugsturen in de doos van het nieuwe modem naar onderstaand adres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.