De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik zou graag bij het bereiken van het tijd limiet instellen dat internet ook wordt geblokkeerd op mijn zoons PC.
Deze instelling meen ik ooit bij de eerste installatie gezien te hebben maar kan deze niet meer vinden.
Is dit mogelijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Stel een tijdslimiet in en blokkeer ongewenste websites en zoekresultaten. Met Huisregels (ouderlijk toezicht) bescherm je je kinderen online. Je zet Huisregels eenvoudig aan tijdens de installatie of in de centrale portal.
Tijdlimieten
Als je wilt, kies je voor verschillen tussen week- en weekenddagen. Je beheert de limieten vanuit de centrale portal.
Stel een tijdslimiet in en blokkeer ongewenste websites en zoekresultaten. Met Huisregels (ouderlijk toezicht) bescherm je je kinderen online. Je zet Huisregels eenvoudig aan tijdens de installatie of in de centrale portal.
Tijdlimieten
Als je wilt, kies je voor verschillen tussen week- en weekenddagen. Je beheert de limieten vanuit de centrale portal.
Goedenavond @markjanstoker,
Tof dat je de Community hebt gevonden en je vraag hier neerlegt Is het al gelukt om de tijdslimiet in te stellen met de tips van @Be rt?
Hallo Mariska,
Helaas is het nog niet gelukt.
De tijdslimieten instellen is niet het issue maar ik wil graag dat na het bereiken van het limiet het internet ook afsluit. Op dit moment krijgt mijn zoon een waarschuwing en kan hij het zelf verlengen tot 60 minuten. Dit is niet de bedoeling.
Hoe bedoel je dat precies?
Ik heb mezelf op mijn mobiel net 15 minuten schermtijd gegeven en als dat voorbij is kan ik geen enkele app meer openen zonder de melding ”Je kunt je apps morgen weer gebruiken, of vraag je ouders om meer tijd.” Geen optie om dat te verlengen. Dat is op de PC anders?
Omdenken: je kunt ook de tijd met 1u inkorten, dan krijgt hij de waarschuwing dat hij nog 1u kan internetten en is het daarna uit met de pret.
Ik heb op de tablet van mijn kinderen ouderlijk toezicht ingesteld en deze wil ik graag aanpassen, maar dat lukt mij niet op de tablet zelf. Hoe kan ik deze aanpassen?
Hoi @Ramaekers! Welkom op de Ziggo Community!
Frappant dat het niet lukt om het ouderlijk toezicht aan te passen! Wat gaat er precies fout? Krijg je een foutmelding? Lukt het bijvoorbeeld via een laptop via de browser wel of via een andere browser?
het is voor mij op de laptop niet gemakkelijk terug te vinden.
Via de tablet krijg ik de melding dat de ouder dit heeft geblokkeerd
De licentie is ingericht op 24/07/2021 3:46PM (UTC+0200). Als u Safe Online al hebt geïnstalleerd op dit apparaat, wacht u even en vernieuwd u de status.
Als de status niet worden gewijzigd, geeft u de licentie vrij en voegt u dit apparaat opnieuw toe om Safe Online opnieuw te installeren. licentie vrijgeven
Heel gek dat je deze foutmelding krijgt. Lukt het ook niet als je Safe Online opnieuw instelt op het apparaat? Hier vind je meer informatie over het instellen van ouderlijk toezicht. En wat wil je precies wijzigen? De tijdslimiet of iets anders?
Het is mij eindelijk gelukt.
Maar ik vind de site echt niet gebruiksvriendelijk wbt dingen op te zoeken.
En blijkbaar mag je ook de klantenservice niet bellen, want het nummer wordt niet weergegeven
Yes! Heel fijn dat het gelukt is! Feedback is altijd welkom en je mag ons altijd bellen op 0900 1884 of via de vaste lijn op 1200!
bedankt voor de hulp.
Overigens heb ik gisteren via een bericht op Messenger geprobeerd meer duidelijkheid te krijgen en heb tot op heden geen reactie ontvangen
Dat is wel heel vreemd. Heb je ons benaderd via Facebook Messenger? Dan krijg je altijd binnen 24 uur reactie.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...