1
Vraag
2
Reacties
markjanstoker

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tijdslimiet Ziggo Safe Online

Ik zou graag bij het bereiken van het tijd limiet instellen dat internet ook wordt geblokkeerd op mijn zoons PC.
Deze instelling meen ik ooit bij de eerste installatie gezien te hebben maar kan deze niet meer vinden.

Is dit mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Stel een tijdslimiet in en blokkeer ongewenste websites en zoekresultaten. Met Huisregels (ouderlijk toezicht) bescherm je je kinderen online. Je zet Huisregels eenvoudig aan tijdens de installatie of in de centrale portal.
 

Dit stel je in met Huisregels

 

Tijdlimieten

  • Bepaal zelf hoelang kinderen per dag naar hun beeldscherm kijken. Of dat nu op hun smartphone, tablet of pc is.
  • Stel de momenten per dag in waarop kinderen online mogen.
  • Geef de gewenste bedtijd aan.

Als je wilt, kies je voor verschillen tussen week- en weekenddagen. Je beheert de limieten vanuit de centrale portal.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Stel een tijdslimiet in en blokkeer ongewenste websites en zoekresultaten. Met Huisregels (ouderlijk toezicht) bescherm je je kinderen online. Je zet Huisregels eenvoudig aan tijdens de installatie of in de centrale portal.
 

Dit stel je in met Huisregels

 

Tijdlimieten

  • Bepaal zelf hoelang kinderen per dag naar hun beeldscherm kijken. Of dat nu op hun smartphone, tablet of pc is.
  • Stel de momenten per dag in waarop kinderen online mogen.
  • Geef de gewenste bedtijd aan.

Als je wilt, kies je voor verschillen tussen week- en weekenddagen. Je beheert de limieten vanuit de centrale portal.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedenavond @markjanstoker

Tof dat je de Community hebt gevonden en je vraag hier neerlegt  Is het al gelukt om de tijdslimiet in te stellen met de tips van @Be rt

markjanstoker
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Mariska,

 

 

Helaas is het nog niet gelukt.

De tijdslimieten instellen is niet het issue maar ik wil graag dat na het bereiken van het limiet het internet ook afsluit. Op dit moment krijgt mijn zoon een waarschuwing en kan hij het zelf verlengen tot 60 minuten. Dit is niet de bedoeling.

 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hoe bedoel je dat precies?

Ik heb mezelf op mijn mobiel net 15 minuten schermtijd gegeven en als dat voorbij is kan ik geen enkele app meer openen zonder de melding ”Je kunt je apps morgen weer gebruiken, of vraag je ouders om meer tijd.” Geen optie om dat te verlengen. Dat is op de PC anders?

Omdenken: je kunt ook de tijd met 1u inkorten, dan krijgt hij de waarschuwing dat hij nog 1u kan internetten en is het daarna uit met de pret.

Ramaekers

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb op de tablet van mijn kinderen ouderlijk toezicht ingesteld en deze wil ik graag aanpassen, maar dat lukt mij niet op de tablet zelf. Hoe kan ik deze aanpassen?

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Ramaekers! Welkom op de Ziggo Community! 

Frappant dat het niet lukt om het ouderlijk toezicht aan te passen! Wat gaat er precies fout? Krijg je een foutmelding? Lukt het bijvoorbeeld via een laptop via de browser wel of via een andere browser? 

Ramaekers

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

het is voor mij op de laptop niet gemakkelijk terug te vinden. 

Via de tablet krijg ik de melding dat de ouder dit heeft geblokkeerd

Ramaekers

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Heel gek dat je deze foutmelding krijgt. Lukt het ook niet als je Safe Online opnieuw instelt op het apparaat? Hier vind je meer informatie over het instellen van ouderlijk toezicht. En wat wil je precies wijzigen? De tijdslimiet of iets anders?

Ramaekers

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is mij eindelijk gelukt.

Maar ik vind de site echt niet gebruiksvriendelijk wbt dingen op te zoeken.
En blijkbaar mag je ook de klantenservice niet bellen, want het nummer wordt niet weergegeven

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Yes! Heel fijn dat het gelukt is! Feedback is altijd welkom en je mag ons altijd bellen op 0900 1884 of via de vaste lijn op 1200! 

Ramaekers

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

bedankt voor de hulp.

Overigens heb ik gisteren via een bericht op Messenger geprobeerd meer duidelijkheid te krijgen en heb tot op heden geen reactie ontvangen

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Ramaekers

 

Dat is wel heel vreemd. Heb je ons benaderd via Facebook Messenger? Dan krijg je altijd binnen 24 uur reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic