hdehaan01

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

'Tijdje niet gezien' via SmartWifi app

Op de SmartWifi app op mijn telefoon kan ik niet inloggen. Ik krijg de melding:
We hebben je een tijdje niet gezien.
Maar op MijnZiggo met de browser kan ik met dezelfde inlog gegevens gewoon inloggen.
En ook na het inloggen op MijnZiggo lukt het maar niet om in te loggen op de SmartWifi app.
Hoe krijg ik dit dan wel voor elkaar?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hdehaan01
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost. Dankzij mijn verhuizing heb ik een nieuw account en dit was nog het oude account.

Bekijk in context

4 Reacties 4
hdehaan01
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost. Dankzij mijn verhuizing heb ik een nieuw account en dit was nog het oude account.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Hey @hdehaan01 en welkom hier! 

Zo te lezen ben je er intussen achter wat het probleem is geweest, fijn! Mochten we in de toekomst ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden! 

Wendy M

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb sinds 9 december 2022 exact het zelfde probleem met de SmartWifiApp. De exacte melding bijgevoegd
Contact gehad met ziggo (via Chat en Telefonisch), maar men heeft geen idee. "Probeer het morgen nog eens" wordt gezegd. Helaas, nog steeds hetzelfde probleem.

SmartWifiApp is nodig om de SmartWifiPods te installeren.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Wendy M Blijf SVP in je eigen topic reageren, dubbele topics en berichten kunnen leiden tot dubbele acties die elkaar in de weg zitten: SmartWifiApp inloggen lukt niet - Ziggo Community

Uitgelicht topic