Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Op de SmartWifi app op mijn telefoon kan ik niet inloggen. Ik krijg de melding:
We hebben je een tijdje niet gezien.
Maar op MijnZiggo met de browser kan ik met dezelfde inlog gegevens gewoon inloggen.
En ook na het inloggen op MijnZiggo lukt het maar niet om in te loggen op de SmartWifi app.
Hoe krijg ik dit dan wel voor elkaar?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost. Dankzij mijn verhuizing heb ik een nieuw account en dit was nog het oude account.
Opgelost. Dankzij mijn verhuizing heb ik een nieuw account en dit was nog het oude account.
Hey @hdehaan01 en welkom hier!
Zo te lezen ben je er intussen achter wat het probleem is geweest, fijn! Mochten we in de toekomst ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.