1
Vraag
2
Reacties
hdehaan01

Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

'Tijdje niet gezien' via SmartWifi app

Op de SmartWifi app op mijn telefoon kan ik niet inloggen. Ik krijg de melding:
We hebben je een tijdje niet gezien.
Maar op MijnZiggo met de browser kan ik met dezelfde inlog gegevens gewoon inloggen.
En ook na het inloggen op MijnZiggo lukt het maar niet om in te loggen op de SmartWifi app.
Hoe krijg ik dit dan wel voor elkaar?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hdehaan01
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost. Dankzij mijn verhuizing heb ik een nieuw account en dit was nog het oude account.

Bekijk in context

2 Reacties 2
hdehaan01
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost. Dankzij mijn verhuizing heb ik een nieuw account en dit was nog het oude account.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5106Posts
  • 528Oplossingen
  • 2118Likes

Hey @hdehaan01 en welkom hier! 

Zo te lezen ben je er intussen achter wat het probleem is geweest, fijn! Mochten we in de toekomst ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.