Kunnen jullie mij uitleggen waarom als ik iets aan het downloaden ben, zoals nu ben ik de nieuwe update van COD aan het downloaden en kan verders niks meer op internet, zelfs op mijn telefoon krijg ik "No Internet" als ik verbonden ben met de wifi.. het is niet de eerste keer en waarschijnlijk niet de laaste keer... Voor een abonnement van 1gb verwacht je zulke trage tot geen internet niet bij downloaden ongeacht wat je download, en ik spreek uit ervaring, want ik heb ook een 1gb van kpn gehad en had nooit probleem mee.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Hi @Mega_pong
Ik snap dat je andere verwachtingen hebt van je internetverbinding. Kun je de info delen die @Bert hierboven gevraagd heeft? Op die manier kunnen we de verbinding goed checken en hopelijk snel ontdekken wat er aan de hand is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.