Hallo,
hebt u de Deco set misschien in router mode staan? En staat ook de Ziggo Modem/Router in router mode? Zo ja, zet de Deco's dan in Access Point mode.
Via wifi moet alles natuurlijk gewoon kunnen werken, maar via een netwerkkabel is alles nu eenmaal beter/sneller én stabieler. Dus, als het mogelijk is om een verbinding ( zoveel mogelijk ) bedraad aan te sluiten, dan vooral doen.
Mocht dat niet helpen, probeert u dan één ( of een mix ) van de onderstaande opties :
Alleen voor het betreffende apparaat:
-Zet het apparaat aan
-Start de Deco app op uw smartphone
-Staat het apparaat in de lijst ? Zo nee, stop dan met deze optie.
-Selecteer het apparaat
-Klik op tandwieltje bovenin
-”Mesh Technologie” > uitzetten
-Nu proberen in te loggen op wifi.
Voor het gehele systeem:
-Tijdelijk de 5 Ghz band uitzetten
-Nu proberen in te loggen op wifi.
-Zet 5 GHz wifi weer aan, blijft wifi verbinding werken?
Voor het gehele systeem:
-Start Deco app
-Kies “Meer” ( vierkantje van 9 puntjes rechts onderin )
-Kies “Geavanceerd”
-“Snelle roaming” > uitzetten
-Nu proberen in te loggen op wifi.
-Daarna “Snelle roaming” weer aanzetten, blijft wifi verbinding werken? Zo niet, dan deze optie gewoon uitlaten.
Voor het gehele systeem:
-Het gastnetwerk aanzetten
- Nu proberen
Leest u ook dit eens : Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community