Al enige tijd problemen met het inloggen via een Draytek smart vpn verbinding, Ziggo heeft mijn internet omgezet naar een IPv4 en daarna deed hij het even via de WiFi maar ook niet met de lan verbinding.
nu ben ik er weer helemaal uit en kom ik er niet meer in. Heeft iemand een tip? Ik heb overigens een MacBook en werk op afstand met een Windows pc. Misschien is dit relevant?
Opgelost! Ga naar oplossing.
top.
het beste kan je contact opnamen met de ict afdeling (beheerder van server) om na te vragen of je ip-adres niet in de server geblokkeerd is
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
klinkt eigelijk als een ip-adres blokkade op de vpn server
werkt het via mobile hotspot of andere verbinding wel
Hi @Kelly3! Wat irritant dat thuis werken hierdoor niet soepel verloopt! Heb je het advies van @anoniemforum ook gezien?
Hallo, Via hotspot lukt sowieso niet omdat wij in onze woning weinig bereik hebben. Voor ik het huis uit ging had ik hier ook al eens last van maar wel wat minder.
ik heb ooit eens op mijn werk geprobeerd om met die verbinding in te loggen en dat ging toen wel maar ik heb er toen niet echt mee gewerkt alleen getest.
top.
het beste kan je contact opnamen met de ict afdeling (beheerder van server) om na te vragen of je ip-adres niet in de server geblokkeerd is
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.