1
Vraag
2
Reacties
Kelly3

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thuiswerken via vpn verbinding

Al enige tijd problemen met het inloggen via een Draytek smart vpn verbinding, Ziggo heeft mijn internet omgezet naar een IPv4 en daarna deed hij het even via de WiFi maar ook niet met de lan verbinding.

 

nu ben ik er weer helemaal uit en kom ik er niet meer in. Heeft iemand een tip? Ik heb overigens een MacBook en werk op afstand met een Windows pc. Misschien is dit relevant?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

top.

het beste kan je contact opnamen met de ict afdeling (beheerder van server) om na te vragen of je ip-adres niet in de server geblokkeerd is

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

klinkt eigelijk als een ip-adres blokkade op de vpn server

 

werkt het via mobile hotspot of andere verbinding wel

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Kelly3! Wat irritant dat thuis werken hierdoor niet soepel verloopt! Heb je het advies van @anoniemforum ook gezien? 

Kelly3
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, Via hotspot lukt sowieso niet omdat wij in onze woning weinig bereik hebben. Voor ik het huis uit ging had ik hier ook al eens last van maar wel wat minder.

 

ik heb ooit eens op mijn werk geprobeerd om met die verbinding in te loggen en dat ging toen wel maar ik heb er toen niet echt mee gewerkt alleen getest.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

top.

het beste kan je contact opnamen met de ict afdeling (beheerder van server) om na te vragen of je ip-adres niet in de server geblokkeerd is

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic