Rowena Top
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thuiswerken - uitschakelen IPv6

In verband met thuiswerken moet ik IPv6 schakelen (IPv4 moet draaien). Is dit iets wat ik zelf kan wijzigen? Hoe moet ik dit wijzigen?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2577Posts
  • 326Oplossingen
  • 470Likes

Hoi @Rowena Top, welkom hier op de Community!

Als je IPv4 nodig hebt, ben je hier aan het juiste adres, je hebt alleen wel een moderator nodig om je daarbij te helpen. Hier ben ik dan! 

Wat is belangrijk om te weten: 

- Als ik je omzet naar IPv4 only, kun je daarna niet meer terug naar IPv6. 

- Als ik het nu voor je aanvraag, is het binnen 24 uur verwerkt op je modem. 

Wil je graag dat ik dit voor je regel, zorg er dan voor dat je postcode en huisnummer in je profiel staan en geef mij hier je akkoord. Dan fix ik het graag voor je :-). 

@HeavyB het bovenstaande geldt ook voor jou 😉

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47799Posts
  • 2894Oplossingen
  • 10538Likes

Dit kan Ziggo voor je overzetten, je kunt dit niet zelf.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox is 24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken.
Op onderstaande pagina naar beneden scrollen:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

HeavyB
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde. Vandaag mijn modem geïnstalleerd en tot mijn schrik kan ik geen portforward naar mijn NAS instellen. Dat betekent dat ik er niet meer vanaf buiten bij kan. Kan Ziggo die IP6 uitschakelen en IP4 weer activeren, of moet ik binnen 14 dagen de boel annuleren?

De chatbox die je in je reply noemt bestaat (tijdelijk) niet meer, ik zie op die pagina geen enkele mogelijkheid tot een chat.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47799Posts
  • 2894Oplossingen
  • 10538Likes
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47799Posts
  • 2894Oplossingen
  • 10538Likes

@HeavyB  schreef:

Kan Ziggo die IP6 uitschakelen en IP4 weer activeren, of moet ik binnen 14 dagen de boel annuleren?

Zie voor het antwoord mijn eerdere bericht:  Dit kan Ziggo voor je overzetten, je kunt dit niet zelf.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

enz. enz. enz.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2577Posts
  • 326Oplossingen
  • 470Likes

Hoi @Rowena Top, welkom hier op de Community!

Als je IPv4 nodig hebt, ben je hier aan het juiste adres, je hebt alleen wel een moderator nodig om je daarbij te helpen. Hier ben ik dan! 

Wat is belangrijk om te weten: 

- Als ik je omzet naar IPv4 only, kun je daarna niet meer terug naar IPv6. 

- Als ik het nu voor je aanvraag, is het binnen 24 uur verwerkt op je modem. 

Wil je graag dat ik dit voor je regel, zorg er dan voor dat je postcode en huisnummer in je profiel staan en geef mij hier je akkoord. Dan fix ik het graag voor je :-). 

@HeavyB het bovenstaande geldt ook voor jou 😉

Bekijk in context

Uitgelicht topic