1
Vraag
2
Reacties
Gijs1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thomson TWG870UG

Ik heb nog een oud modem een Thomson TWG870UG hoe kan ik die omruilen voor een connectbox

 

Met vr. groet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een hele goede zondagmorgen @Gijs1 en een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het modem wat je in gebruik hebt is inderdaad al een oldtimer! Het is dan ook geen enkel probleem om deze om te ruilen naar een dual-band modem, oftewel een Connectbox. Bij deze heb ik dan ook een nieuw modem voor je op de post gedaan. Je ontvangt deze binnen enkele werkdagen kosteloos bezorgd door Post NL. Uiteraard ontvang je een Track en Trace per e-mail zodra de zending bij Post NL is aangemeld. Het huidige modem hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat. 

Aangezien het modem al ruim 10 jaren trouwe dienst heeft verricht is de kans groot dat ook de aansluiting zelf een update nodig heeft. Ik ben daarom zo vrij geweest om ook gelijk een nieuwe splitter en coax-kabel voor het modem toe te sturen. Zo slaan we gelijk twee vliegen in één klap! 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan kosteloos een nieuw modem (Connect Box) toesturen en komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Vermoedelijk is de coaxinstallatie ook (gedeeltelijk) aan een upgrade toe:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een hele goede zondagmorgen @Gijs1 en een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het modem wat je in gebruik hebt is inderdaad al een oldtimer! Het is dan ook geen enkel probleem om deze om te ruilen naar een dual-band modem, oftewel een Connectbox. Bij deze heb ik dan ook een nieuw modem voor je op de post gedaan. Je ontvangt deze binnen enkele werkdagen kosteloos bezorgd door Post NL. Uiteraard ontvang je een Track en Trace per e-mail zodra de zending bij Post NL is aangemeld. Het huidige modem hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat. 

Aangezien het modem al ruim 10 jaren trouwe dienst heeft verricht is de kans groot dat ook de aansluiting zelf een update nodig heeft. Ik ben daarom zo vrij geweest om ook gelijk een nieuwe splitter en coax-kabel voor het modem toe te sturen. Zo slaan we gelijk twee vliegen in één klap! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic