Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hello,
In order to log in to a program I use, I need a fixed IP address.
After the last Ziggo outage, my IP address has changed for the umpteenth time. Ziggo (company policy) refuses to say more than that I have to log in to the modem and change something there in order to have a fixed IP address. Does anyone have experience setting this up?
thanks
jackyjoy
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ziggo supplies a dynamic IP address on the consumer connection, which rarely changes in practice.
There is no setting in a modem/router to change this.
Except if you have ds lite. Then ask ziggo for ipv4 only.
For more information, read these topics.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/ip-adres-wijzigt-iedere-3-dagen-46690
Ziggo supplies a dynamic IP address on the consumer connection, which rarely changes in practice.
There is no setting in a modem/router to change this.
Except if you have ds lite. Then ask ziggo for ipv4 only.
For more information, read these topics.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/ip-adres-wijzigt-iedere-3-dagen-46690
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...