Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Pieke123 wrote:
Ik heb het antivirusprogramma verwijderd en de internetsnelheid is prima, bekabeld naar een constante snelheid van ongeveer 250Mbps. Maar ja ik zal toch een virusscanner nodig hebben, heeft iemand een tip?
Pieke123 wrote:
Ik heb het antivirusprogramma verwijderd en de internetsnelheid is prima, bekabeld naar een constante snelheid van ongeveer 250Mbps. Maar ja ik zal toch een virusscanner nodig hebben, heeft iemand een tip?
Pieke123 wrote:
...Alleen maakt deze virusscanner het internet een stuk langzamer. Dus ik heb NORTON er af gegooid en mijn snelheid steeg naar 200 Mbps, alleen nu heb ik de virusscanner van Ziggo er op gezet en ben ik weer terug bij af de snelheid is nu nog slechts 11 Mbps. Help!!!!!
Pieke123 wrote:
...Ik heb een abonnement waarbij ik een snelheid moet bereiken van 250Mbs. Op de oude laptop haal ik deze snelheid en blijft hij ook gelijk. Op de nieuwe laptop loopt de snelheid terug van over de 200 naar de 100 en daar blijft hij op staan. Iemand een idee hoe dit kan?
Pieke123 wrote:
...Als ik nu op netwerkeigenschappen kijk zie ik dat tot 1000Mbps kan ontvangen en verzenden...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.