1
Vraag
2
Reacties
mikey89

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Terug naar Fual dual stack (sinds overstap van partituclier naar zakelijk alleen maar gedoe)

Ik wil terug naar full dual stack ipv4 en ipv6. Dit had ik altijd tot dat ik werd overgezet door de overgang van particulier naar zakelijk. Wat alleen maar ****** oplevert. (Want dit is niet het enige probleem) Hier heb ik dus NIET om gevraagd. Nu draai ik weer in IPV4 only modus, maar IPV6 werkt dus niet meer. DSlite is geen optie en is er ook afgehaald. De latency is maar liefst twee keer zo hoog en onze servers zijn extern niet bereikbaar. Ik vind zoiezo belachelijk dat ik naar de community wordt verwezen. Dat kun je toch niet professioneel noemen, zeker niet bij een zakelijke verbinding.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @mikey89,

Ik krijg zojuist terugkoppeling van mijn collega dat het aangepast zou zijn. De tooling om je modem te controleren ligt eruit, dus ben vooral benieuwd wat je zelf nu ziet/ervaart en of het is gelukt!

Bekijk in context

10 Reacties 10
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Staan postcode en huisnummer in je profiel? Ik heb het issue voorgelegd aan het moderatieteam.

mikey89
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
KBX458 wrote:

Staan postcode en huisnummer in je profiel? Ik heb het issue voorgelegd aan het moderatieteam.


Ja staat erin! 🙂

mikey89
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom komt hier geen enkele reactie?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik heb het moderatieteam een reminder gestuurd.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @mikey89,

Allereerst sorry dat het iets langer moest duren. Je topic is al eerder onder ogen gekomen, toen intern uitgezet maar vergeten je hier alvast een berichtje te sturen.

Op dit moment hebben we je verzoek uitstaan bij de collega's van de zakelijke kant. Zij hebben dit eerder ook behandeld namelijk. Zodra ik daar terugkoppeling van heb, laat ik het je weten!

mikey89
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Ziggo Mijn router werd net herstart door jullie en nu zijn we weer terug bij af. Nu heb ik weer IPV6, maar IPV4 via DS-LITE. Zucht……. (Dus geen eigen IPV4) Dit ging via webcare (twitter) ook al fout. Mijn verzoek is toch niet onduidelijk? FULL DUAL STACK en GEEN DS-Lite.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Nee, het is niet onduidelijk en er is te snel gehandeld door een collega. De interne escalatie loopt nog.

mikey89
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Ziggo Dankje alex!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @mikey89,

Ik krijg zojuist terugkoppeling van mijn collega dat het aangepast zou zijn. De tooling om je modem te controleren ligt eruit, dus ben vooral benieuwd wat je zelf nu ziet/ervaart en of het is gelukt!

mikey89
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Ziggo Het is weer terug zoals het was! Daar zijn we erg blij mee. Als feedback wil ik wel meegeven dat ik het jammer vind dat dit op een publiek forum geregeld moet worden.

 

desondanks ben ik erg blij dat er wel een oplossing is!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic