Vraag
Reacties
Oplossing
Bertolie
Level 1

Teleste ov-8420 4 way amplifier

Al heel lang heb ik een versterker in de meterkast hangen: Teleste ov-8420 4-way amplifier

Forward  path 85-1006 mhz  retour 5-65 mhz (+1db)

Deze wordt erg warm. Een nieuw type

Teleste OV-8420 1218 MHz (2022)

Voldoet de huidige nog aan de benodigde specs of is deze aan vervanging toe.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Voor zover ik weet gaat het hier niet om een nieuw type/revisie (het typenummer is immers identiek), maar is het distributiepad opnieuw getest, dit keer tot 1,2 GHz. Je kunt eventueel een Technetix FRA-752X aanschaffen met klantkorting via Ziggo Randapparatuur. Deze is ook getest tot 1,2 GHz en heeft nagenoeg dezelfde specificaties. DVB-C is overigens actief op 266-538 MHz bij Ziggo, ook oudere versterkers die getest zijn tot 862 MHz zijn dus nog steeds volledig geschikt. Het modem dient samen met de versterker op een splitter te worden aangesloten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
MR_CHIP
Level 19

dat weet @tobiastheebe vast wel 😉

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Voor zover ik weet gaat het hier niet om een nieuw type/revisie (het typenummer is immers identiek), maar is het distributiepad opnieuw getest, dit keer tot 1,2 GHz. Je kunt eventueel een Technetix FRA-752X aanschaffen met klantkorting via Ziggo Randapparatuur. Deze is ook getest tot 1,2 GHz en heeft nagenoeg dezelfde specificaties. DVB-C is overigens actief op 266-538 MHz bij Ziggo, ook oudere versterkers die getest zijn tot 862 MHz zijn dus nog steeds volledig geschikt. Het modem dient samen met de versterker op een splitter te worden aangesloten.