@AE69 Ik vermoed dat dit al meer dan 5 jaar geleden is of nog langer?
In die tijd is wel het één en ander veranderd.
Ziggo garandeert al een aantal jaren alleen een werkend modem als die binnen 3 meter vanaf de eerste plaats aangesloten is waar Ziggo je huis binnenkomt.
Anders kan wel werken, maar er is geen garantie.
Ik dacht dat de witte kabel uit de muur kwam naar de splitter, maar ik zie nu dat de splitter in de wandcontactdoos zit, dus dat kan de galvanisch gescheiden AOP zijn.
De splitter is verouderd, maar die kan Ziggo gratis naar je opsturen.
Verder zal er het één en ander getest moeten worden om het op deze manier aan te sluiten en mogelijk nog wat niet meer hedendaags kabels vervangen moeten worden en mogelijk ook de splitter in de meterkast.
Zoals het nu aangesloten is, zullen de kosten voor jezelf zijn, maar dan is het wel getest weer in orden en krijg je garantie van Ziggo.
Wil je een monteursafspraak maken, volg dan de stappen van deze pagina:
Storingsmonteur (ziggo.nl)