1
Vraag
2
Reacties
Maarten1954

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijven mijn netwerkgegevens behouden als ik mijn modem terugzet naar de fabrieksinstellingen?

Blijven mijn netwerkgegevens behouden als ik mijn modem(Technicolor tc7210) via de restknop terug zet op de fabrieksinstellingen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je onder de tab 'Status' en dan onderaan 'Backup/Restore een Backup maakt en dan later weer met Restore dat bestand inleest, dan staan al je instellingen weer als voorheen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

De oorspronkelijke netwerkgegevens zijn er weer na een reset. Misschien kunt u een backup maken en die na de reset terugplaatsen.

Maarten1954
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bedankt voor uw reactie, maar wat bedoelt u precies met een backup maken 

? Netwerknamen en wachtwoorden heb ik al opgeslagen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik weet niet meer waar in de instellingen van de TC7210, maar je kunt een bestand met alle instellingen opslaan op je computer en die later weer inladen in de TC7210.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Is het al gelukt @Maarten1954? Wat betreft de back up, deze vind je onder het tab 'Status' en dan onderaan 'Backup/Restore. 

Maarten1954
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het terugzetten van mijn modem naar de fabrieksinstellingen is noodzakelijk omdat de door mij ingestelde combinatie van gebruikersnaam en ww niet meer werkt. Ik ben nog wat huiverig om een en ander uit te voeren omdat als er iets fout gaat ik al mijn apparatuur die met mijn netwerken zijn verbonden opnieuw zal moeten gaan instellen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je onder de tab 'Status' en dan onderaan 'Backup/Restore een Backup maakt en dan later weer met Restore dat bestand inleest, dan staan al je instellingen weer als voorheen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic