Goedemorgen,
Sinds kort is de (grijze) taakbalk in mijn Ziggo Webmail in Firefox met daarin oa het Ziggo logo, de Vernieuw knop en de Instellingen knop verdwenen. Ik zie nu alleen maar een wit vlak. Als ik een nieuwe email aanmaak, dan komt die ook in dat witte vlak terecht en kan ik er niet veel mee doen.
In Chrome zie ik de taakbalk wel.
Enig idee hoe ik die balk in Firefox terug kan krijgen?
Firefox:
Chrome:
Met vriendelijke groeten,
Willem-Jan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je Webmail in Firefox opent, denk dat je toegang tot webmail moet verlenen, cookies en dat ie popups toe staat, even bij de instellingen en bij slotje van de Webmail alles toe kennen, dan zou het weer moeten werken.
Als je in de rechter hoek op Weergave klikt komen er allemaal opties tevoorschijn.
Hopelijk brengt dit de oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je Webmail in Firefox opent, denk dat je toegang tot webmail moet verlenen, cookies en dat ie popups toe staat, even bij de instellingen en bij slotje van de Webmail alles toe kennen, dan zou het weer moeten werken.
Als je in de rechter hoek op Weergave klikt komen er allemaal opties tevoorschijn.
Hopelijk brengt dit de oplossing.
Hallo Dave,
Ik heb via het slotje de cookies en historie verwijderd en de taakbalk is weer terug.
Bedankt voor de oplossing.
Met vriendelijke groeten,
Willem-Jan
Graag gedaan, en blij dat hij weer terug is.
Weet wel dat Firefox behoorlijk aan het timmeren is in de browser en aan het vernieuwen, maar slotje was een poging, gelukkig de goede.
Bedankt voor de terugkoppeling.😊
In Chrome had ik hetzelfde probleem, slotje aanklikken en rechten resetten en het werkt weer. Mogelijk doet Chrome dit veranderen door een update,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.