Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Berthog
Level 1

TP-link deco4

Sinds vandaag de deco 4 geinstalleerd. Zowel 2,4 als 5 Ghz zitten op 1 SSID. Is het megelijk om voor beide een eigen SSID en wachtwoord in te stellen, zoals dat ook mogelijk is op de Ziggo router? Ik wil nl per SSID apparatuur kunnen koppelen en insyellen en daarvoor moet ik op 2,4 of 5 Ghz SSID kunnen inloggen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tom.
Level 18

De optie om het 2.4 en 5ghz netwerk te scheiden van elkaar is nog niet mogelijk.

(Word ook wel bandsteering genoemd)

In de toekomst komt deze mogelijkheid er wel.

(Het is nog onbekend wanneer die update komt)

Mocht je die functie nodig hebben raad ik je aan om de Deco set terug te sturen en elders een andere Mesh set of router aan te schaffen.

Bekijk in context

0 Kudos
11 Reacties 11
Tom.
Level 18

De optie om het 2.4 en 5ghz netwerk te scheiden van elkaar is nog niet mogelijk.

(Word ook wel bandsteering genoemd)

In de toekomst komt deze mogelijkheid er wel.

(Het is nog onbekend wanneer die update komt)

Mocht je die functie nodig hebben raad ik je aan om de Deco set terug te sturen en elders een andere Mesh set of router aan te schaffen.

0 Kudos
Berthog
Level 1
Topicstarter

Dank voor je reactie. Is er dan wel een mogelijkheid om te controleren op welke SSID een apparaat is aangesloten?

0 Kudos
Tom.
Level 18

*verwijderd*

0 Kudos
Berthog
Level 1
Topicstarter

Dank voor je reactie Tom. Jammer dat dit ook niet mogelijk is. Ik zal dit ook eens melden bij TP-link. Misschien dat ze dit probleem snel(ler) op willen pakken.

0 Kudos
Pasi
Level 19

Je kan in de Deco app. controleren/zien, welk apparaat verbonden is met welke Deco en op welke frequentie.

Berthog
Level 1
Topicstarter

Dank je Pasi.

0 Kudos
Tom.
Level 18

@Pasi

Bedankt!

Op het tplink forum stond dat dit niet mogelijk was.

Weer wat geleerd.

Pasi
Level 19
Berthog wrote:

Dank je Pasi.

Mijn Deco M4 staat in Acces Point mode, dus ik kan niet controleren of de set in router mode, daarvoor wel een functie/optie heeft.

0 Kudos
Gerrit Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Berthog,

Hartelijk welkom op de Ziggo Community.

Zoals je ziet kun je hier met (bijna) al je vragen terecht. Tof dat @Pasi en @Tom. je al hebben voorzien van een antwoord. Mocht er ooit toch nog iets zijn of je wilt iets weten, dan zitten we allen voor je klaar 🙂

0 Kudos
Berthog
Level 1
Topicstarter

Hallo.  Weet iemand welke versie van Ziggo Go ik kan gebruiken op een Samsung Galaxy Tab E tablet met versie Android 4.4?

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Berthog

Ik zie dat je zelf al een nieuw topic aan hebt gemaakt voor deze vraag en Pasi je heeft geholpen, top! 

0 Kudos