Sinds vandaag de deco 4 geinstalleerd. Zowel 2,4 als 5 Ghz zitten op 1 SSID. Is het megelijk om voor beide een eigen SSID en wachtwoord in te stellen, zoals dat ook mogelijk is op de Ziggo router? Ik wil nl per SSID apparatuur kunnen koppelen en insyellen en daarvoor moet ik op 2,4 of 5 Ghz SSID kunnen inloggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De optie om het 2.4 en 5ghz netwerk te scheiden van elkaar is nog niet mogelijk.
(Word ook wel bandsteering genoemd)
In de toekomst komt deze mogelijkheid er wel.
(Het is nog onbekend wanneer die update komt)
Mocht je die functie nodig hebben raad ik je aan om de Deco set terug te sturen en elders een andere Mesh set of router aan te schaffen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De optie om het 2.4 en 5ghz netwerk te scheiden van elkaar is nog niet mogelijk.
(Word ook wel bandsteering genoemd)
In de toekomst komt deze mogelijkheid er wel.
(Het is nog onbekend wanneer die update komt)
Mocht je die functie nodig hebben raad ik je aan om de Deco set terug te sturen en elders een andere Mesh set of router aan te schaffen.
Dank voor je reactie. Is er dan wel een mogelijkheid om te controleren op welke SSID een apparaat is aangesloten?
*verwijderd*
Dank voor je reactie Tom. Jammer dat dit ook niet mogelijk is. Ik zal dit ook eens melden bij TP-link. Misschien dat ze dit probleem snel(ler) op willen pakken.
Je kan in de Deco app. controleren/zien, welk apparaat verbonden is met welke Deco en op welke frequentie.
Dank je Pasi.
Berthog wrote:
Dank je Pasi.
Mijn Deco M4 staat in Acces Point mode, dus ik kan niet controleren of de set in router mode, daarvoor wel een functie/optie heeft.
Hallo. Weet iemand welke versie van Ziggo Go ik kan gebruiken op een Samsung Galaxy Tab E tablet met versie Android 4.4?
Hi @Berthog!
Ik zie dat je zelf al een nieuw topic aan hebt gemaakt voor deze vraag en Pasi je heeft geholpen, top!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.