1
Vraag
2
Reacties
Splintie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TP link deco m4 valt steeds uit bij modem

Hallo, 

 

Ik heb sinds deze week de TP link deco m4 set binnen gekregen via ziggo. Alle 3 netjes geinstalleerd en alles werkt. 1e zit bedraad van modem naar deco en andere 2 via wifi systeem, had namelijk slecht internet op de tuin dus heb nu 1 in de garage en 1 achter onder de overkapping en ze kunnen elkaar precies pakken over een afstand van 25 meter. 

 

Heb wifi van ziggo modem uit gezet dus alles gaat via de decos, decos staan ook in acces point en snelle roaming aan zoals dat stond beschreven op internet hoe te aansluiten met ziggo modem. 

 

Nu sinds 2 dagen gaat de deco bij de modem soms helemaal uit, brand geen lampje meer niks. als ik dan stekker er uit en dr weer in doe dan gaat ie weer aan en doet alles het weer en dan na tijdje is ie weer uit. ander stopcontact helpt ook niet en gekste is dat ie het wel doet tijdje maar dan uit gaat. 

 

Modem zit op zelfde stopcontacten en die blijft het wel gewoon doen dus ik snap er niks meer van!!!

 

Iemand enig ervaring hier mee of doe ik iets verkeerd ?

 

Fijne weekend en alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @Splintie

 

 

Het klinkt alsof je er al heel wat energie in hebt zitten! Op je instellingen heb ik geen op of aanmerkingen, deze zijn helemaal goed. 

 

 

Je hebt inmiddels contact opgenomen met onze telefonische helpdesk en er is een nieuwe set onderweg. Ik ga er vanuit dat deze je probleem oplost. Hou je ons op de hoogte? 

 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @Splintie

 

 

Het klinkt alsof je er al heel wat energie in hebt zitten! Op je instellingen heb ik geen op of aanmerkingen, deze zijn helemaal goed. 

 

 

Je hebt inmiddels contact opgenomen met onze telefonische helpdesk en er is een nieuwe set onderweg. Ik ga er vanuit dat deze je probleem oplost. Hou je ons op de hoogte? 

 

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je al een fabrieks reset uitgevoerd?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

is het Ziggo modem/router misschien een ConnectBox van het type Arris?

Leest u dit ook eens : Leidraad voor TP-Link DECO

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

@Splintie hoe staat het ervoor met de nieuwe set? We horen het graag zodat we hier in een volgende situatie een andere klant goed kunnen helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic