1
Vraag
2
Reacties
Cool1946

Level 12
  • 651Posts
  • 16Oplossingen
  • 301Likes

TP link Ziggo C7

Ben in het bezit van een Connect Box Compal CH7465LG

Op de tweede verdieping heb ik bedraad aangesloten een *TP Link Ziggo C7 wifi booster. 

==

SmartWifi Web is een verlengde van de huidige SmartWifi app. Op de website pas je makkelijk je modem-instellingen aan en je beheert je netwerk. Lees meer over de voordelen van SmartWifi Web, het inloggen via de extra beveiligingscode en de extra geavanceerde instellingen op afstand. 

==

*Dit apparaat wordt niet in het dashboard vermeld. Via de app komt de melding we kunnen je modem niet detecteren. 

@Bert  Is deze wifi booster rijp voor afvoer ?  Tenminste als je gaat kijken naar je draadloos netwerk.

Bedraad is het perfect.Schermafbeelding 2022-05-26 135409.jpg

Graag je advies.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De C7 kan niet samenwerken met SmartWifi, ik heb de C7 inmiddels vervangen voor een SmartWifi zeshoekige pod, die op dezelfde kabel aangesloten zit als eerder de C7, op dezelfde plek waar eerst de C7 stond en dat bevalt nog beter dan verwacht.

Huren is het makkelijkst, dan heb je ook onbeperkt garantie: SmartWifi pods

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De C7 kan niet samenwerken met SmartWifi, ik heb de C7 inmiddels vervangen voor een SmartWifi zeshoekige pod, die op dezelfde kabel aangesloten zit als eerder de C7, op dezelfde plek waar eerst de C7 stond en dat bevalt nog beter dan verwacht.

Huren is het makkelijkst, dan heb je ook onbeperkt garantie: SmartWifi pods

Cool1946
Topicstarter
Level 12
  • 651Posts
  • 16Oplossingen
  • 301Likes

De wifi pod heb ik ontvangen. Het installeren is wat problematisch om reden dat het signaal op de tweede verdieping niet (voldoende) doorkomt, ook mijn desktop en mijn lg tv, nu bekabeld verbonden met de C7 moeten voor draadloze ontvangst eerst gereed worden gemaakt. Ik zal dus een wifi adapter op  de desktop moeten plaatsen. De tv vind ik minder belangrijk, genoeg andere apparaten met internetontvangst. Tips blijven welkom 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic