Goedendag allemaal,
Ik heb een TP-link 610 aangesloten op Ziggo connectbox , maar ik krijg geen beveiligd netwerk geïnstalleerd. Ik krijg de melding "onbeveiligd netwerk" zowel op de 2.4 als de 5ghz netwerk.
Ik krijg mijn router niet geconfigureerd naar WPA 2, niet via de computer en ook niet via de Omoda app.
Ik heb al gebeld met de klantenservice, maar omdat het geen router van Ziggo is, kunnen/willen ze mij niet helpen.
Ik zou graag mijn wifi op deze router beveiligd willen hebben 🙂
Wie kan mij (in Jip en Janneke taal 😉 )helpen?
Alvast bedankt en vriendelijke groet,
Alexander
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je al toegang tot de web interface van de Omada? Waarschijnlijk krijgt de Omada 610 een DHCP adres van de ConnectBox en moet je deze eerst opzoeken in de DHCP Client List in de ConnectBox. Als je eenmaal het IP weet kun je alles instellen in de web interface van de Omada.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je iets duidelijker aangeven wat er precies niet lukt en wat je zelf al hebt geprobeerd?
Kun je anders een screenshot plaatsen van de huidige instellingen zoals vermeld onder Wireless, Wireless Settings?
Zie ook de handleiding, vanaf pagina 22. De Omada EAP610 is overigens een access point, geen router.
Heb je al toegang tot de web interface van de Omada? Waarschijnlijk krijgt de Omada 610 een DHCP adres van de ConnectBox en moet je deze eerst opzoeken in de DHCP Client List in de ConnectBox. Als je eenmaal het IP weet kun je alles instellen in de web interface van de Omada.
Eric206 bedankt. Met jouw hulp en met support van TP-link is het gelukt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.