BiekBiek

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TP-link Deco M4 probleem - LEDje bovenop wordt rood

Ik heb heel veel problemen met mijn tp-link deco m4.

Soms doet hij het uren achter elkaar goed en soms heeft hij verschrikkelijke kuren. Mijn wifi valt dan plots uit en het lampje bovenop word rood en dan na 10 seconden tot een halve minuut word het weer wit en heb ik weer verbinding. Vervolgens na een minuut word hij weer rood en is mn verbinding weg, soms blijft dit wel een uur doorgaan met steeds uitvallen en weer terug komen. Ik word er echt heel erg gestoord van en ik wil heel graag een oplossing.

Uitgelicht
Pasi

Level 18
  • 9855Reacties
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

als de led rood begint te knipperen, dan heeft het betreffende station geen verbinding met de master Deco ( het eerste Deco station ). Heeft de master op dat moment nog wel verbinding en kan u via die wifi nog wel het internet op?

Hoe is uw netwerk opgezet? Hoe ver staan de Deco's van elkaar en staat daar b.v. dikke muren/vloeren ( met beton ijzer ? ) en/of andere obstakels ( b.v. koelkast, magnetron, vloerisolatie, ... ) tussen?


Leest u ook dit eens :Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Pasi heeft een heel mooi topic geschreven over de Deco M4, mogelijk helpen zijn tips je op weg.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

als de led rood begint te knipperen, dan heeft het betreffende station geen verbinding met de master Deco ( het eerste Deco station ). Heeft de master op dat moment nog wel verbinding en kan u via die wifi nog wel het internet op?

Hoe is uw netwerk opgezet? Hoe ver staan de Deco's van elkaar en staat daar b.v. dikke muren/vloeren ( met beton ijzer ? ) en/of andere obstakels ( b.v. koelkast, magnetron, vloerisolatie, ... ) tussen?


Leest u ook dit eens :Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ai, ik zie nu pas dat die link niet in mijn eerdere bericht terecht is gekomen.

HenkieM

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe is het opgelost...

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@HenkieM Begrijp ik uit je bericht dat jij ook problemen ervaart met de TP Link Deco M4? We horen graag van je tegen welk probleem je precies aanloopt. 
In dit topic vind je overigens al uitgebreide informatie over de TP Link Deco M4 set. 

Uitgelicht topic