Sinds enkele weken de Deco in gebruik. Nu blijkt dat mijn eerder ingestelde vast ip adres van de app Denon/Marantz niet meer lekker werkt. Steeds moet ik twee keer die app bewerken om het hoofdscherm in beeld te krijgen. De Deco staat in AP mode. Ook heb ik al vaste ip adressen op het netwerk van de Deco geprobeerd, dat was helemaal geen succes. Hoe verder….
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij gebruik van AP mode op de Deco's vormen die laatste geen eigen LAN/subnet meer en stel je statische DHCP-leases (reserveringen) weer in op de modemrouter i.p.v. in de Deco-app.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij gebruik van AP mode op de Deco's vormen die laatste geen eigen LAN/subnet meer en stel je statische DHCP-leases (reserveringen) weer in op de modemrouter i.p.v. in de Deco-app.
Bedankt voor de tip.
Ik heb het ip en mac adres van de Marantz als toevoeging in de DHCP omgeving geplaatst en nu blijft het home scherm van de app staan. We wachten nog even af want ook de antwoorden van de NAS kwamen niet meer in beeld. Binnenkort werken we het af.
Hi @Gerrit Imbos! Hoe gaat het nu? 🙂
De apparaten hier met vaste ip adressen werken weer. Wel een dingetje hoor! Nu nog even afwachten of de Mini nog gaat werken zoals de Apple TV
Hallo,
Leest u ook dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.