1
Vraag
2
Reacties
Gerrit Imbos

Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes

TP link Deco M4 en vaste ip-adressen

Sinds enkele weken de Deco in gebruik. Nu blijkt dat mijn eerder ingestelde vast ip adres van de app Denon/Marantz niet meer lekker werkt. Steeds moet ik twee keer die app bewerken om het hoofdscherm in beeld te krijgen. De Deco staat in AP mode. Ook heb ik al vaste ip adressen op het netwerk van de Deco geprobeerd, dat was helemaal geen succes. Hoe verder….

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Bij gebruik van AP mode op de Deco's vormen die laatste geen eigen LAN/subnet meer en stel je statische DHCP-leases (reserveringen) weer in op de modemrouter i.p.v. in de Deco-app.

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Bij gebruik van AP mode op de Deco's vormen die laatste geen eigen LAN/subnet meer en stel je statische DHCP-leases (reserveringen) weer in op de modemrouter i.p.v. in de Deco-app.

Gerrit Imbos
Topicstarter
Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes

Bedankt voor de tip.

Ik heb het ip en mac adres van de Marantz als toevoeging in de DHCP omgeving geplaatst en nu blijft het home scherm van de app staan. We wachten nog even af want ook de antwoorden van de NAS kwamen niet meer in beeld. Binnenkort werken we het af. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Gerrit Imbos! Hoe gaat het nu? 🙂 

Gerrit Imbos
Topicstarter
Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes

De apparaten hier met vaste ip adressen werken weer. Wel een dingetje hoor! Nu nog even afwachten of de Mini nog gaat werken zoals de Apple TV

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,


Leest u ook dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic