Kan ik deze boosters combineren met mijn eigen router of alleen via de Ziggo Connectbox?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Wifi van je modem moet je uitzetten dan zet je de wifi van je modem in de boosters, als dat gedaan is, kan je altijd externe router via je modem er op aansluiten, ik zou het niet doen, want 3 deco's voor elke verdieping is al een goede verbinding, dan kan je ze beter bekabeld hebben dat is je wifi nog krachtiger. Lees ook maar even deze link door.
Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De Wifi van je modem moet je uitzetten dan zet je de wifi van je modem in de boosters, als dat gedaan is, kan je altijd externe router via je modem er op aansluiten, ik zou het niet doen, want 3 deco's voor elke verdieping is al een goede verbinding, dan kan je ze beter bekabeld hebben dat is je wifi nog krachtiger. Lees ook maar even deze link door.
Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.