1
Vraag
2
Reacties
Jonnyau

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

TP-Link Deco parallel aansluiten

Goedemorgen,

Ik heb TP-Link Deco aangeschaft, en geprobeerd het aan te sluiten. Zodra alleen de main unit aansluiten op Connect Box gaat het wel goed. Als ik probeer de 2de deco met kabel aansluiten op de Connect Box dan gaat de internet connectie uit/instabiel. 

Ik las op de post dat er probleem is met Arris modem. Is dit probleem al verholpen met software update?

Zo niet hoe kan ik dit oplossen? Ik las iemand met Compal modem dit probleem opgelost. Hoe kan ik deze modem ruilen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jonnyau
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu op andere manier aan gesloten dus met 1 kabel naar connect box. Voor nu werkt het prima.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70498Posts
  • 4904Oplossingen
  • 19937Likes

@Pasi kan je daar mogelijk mee helpen, hij komt in dit topic langs als / zodra hij online is.

Pasi

Level 18
  • 8075Posts
  • 446Oplossingen
  • 4254Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zover ik weet, werkt het parallel aansluiten van de Deco's inderdaad nog steeds niet op een Arris ConnectBox. Ziggo heeft ooit wel eens gezegd, dat ze e.e.a. gingen onderzoeken, maar dat idee is waarschijnlijk ergens in een la verdwenen.
U zou inderdaad een Ziggo moderator kunnen vragen, om uw Arris om te ruilen voor een Compal, want in dit geval wordt die vraag vaak wel gehonoreerd.

Leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO, misschien staat daar nog wat in, wat u niet weet.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1295Posts
  • 203Oplossingen
  • 503Likes

Hallo @Jonnyau , had je het topic die @Pasi benoemd nog bekeken? Mocht het aan de hand van die tips in dat topic nog steeds tegen dit probleem aanlopen, laat het mij dan weten. Dan gaan wij je modem omruilen voor je. 

Jonnyau
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu op andere manier aan gesloten dus met 1 kabel naar connect box. Voor nu werkt het prima.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic