Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,
Ik heb TP-Link Deco aangeschaft, en geprobeerd het aan te sluiten. Zodra alleen de main unit aansluiten op Connect Box gaat het wel goed. Als ik probeer de 2de deco met kabel aansluiten op de Connect Box dan gaat de internet connectie uit/instabiel.
Ik las op de post dat er probleem is met Arris modem. Is dit probleem al verholpen met software update?
Zo niet hoe kan ik dit oplossen? Ik las iemand met Compal modem dit probleem opgelost. Hoe kan ik deze modem ruilen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb nu op andere manier aan gesloten dus met 1 kabel naar connect box. Voor nu werkt het prima.
@Pasi kan je daar mogelijk mee helpen, hij komt in dit topic langs als / zodra hij online is.
Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Zover ik weet, werkt het parallel aansluiten van de Deco's inderdaad nog steeds niet op een Arris ConnectBox. Ziggo heeft ooit wel eens gezegd, dat ze e.e.a. gingen onderzoeken, maar dat idee is waarschijnlijk ergens in een la verdwenen.
U zou inderdaad een Ziggo moderator kunnen vragen, om uw Arris om te ruilen voor een Compal, want in dit geval wordt die vraag vaak wel gehonoreerd.
Leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO, misschien staat daar nog wat in, wat u niet weet.
Ik heb nu op andere manier aan gesloten dus met 1 kabel naar connect box. Voor nu werkt het prima.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...