1
Vraag
2
Reacties
MH88

Level 1
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

TP Link Deco M9 werkt niet met Ziggo Connectbox

Ik heb het forum goed doorzocht en geprobeerd om mijn probleem zelf op te lossen. Echter is dit helaas niet gelukt. Het volgende is het geval.

Ik heb een Ziggo Compal Connectbox en vanwege de slechte verbinding (Wifi valt telkens weg en met het vele thuiswerken/kantoor aan huis echt een ramp) ben ik genoodzaakt, nadat ik al 2 extra Ziggo Wifi-boosters had gekocht, naar een andere oplossing te zoeken. Daarom heb ik de TP Link Deco M9 aangeschaft. 

Alles aangesloten conform de instructies en aanwijzingen van TP Link en die van hier, maar zonder gewenst resultaat. Resultaat is dat ik 'm niet aan de praat krijg, en telkens een foutmelding in de Deco app krijg, die zegt dat er iets niet goed is aangesloten. Dit is zowel bij het gebruik van de Deco als AP en als router het geval.

Een familielid van mij zit bij een andere provider, heeft een ander modem en heeft alles letterlijk op dezelfde manier aangesloten.. en daar werkt het wel prima.

Na het lezen van verschillende topics lijkt de enige oplossing een ruil van het Compal modem naar een Arris modem?

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/connect-box-en-tp-link-deco-m9-werken-niet-samen-56...

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/mesh-deco-m9-tp-52605

Zou mijn modem via deze weg vervangen kunnen worden? In verband met mijn werk en het nodig zijn van een goede verbinding ben ik op zoek naar een snelle oplossing.

Mocht er een andere oplossing mogelijk zijn hoor ik dat ook graag. Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MH88
Topicstarter
Level 1
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Deze kan worden gesloten. Heb 'm in 'thuisnetwerk en software' geplaatst ?

Bekijk in context

1 Reactie 1
MH88
Topicstarter
Level 1
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Deze kan worden gesloten. Heb 'm in 'thuisnetwerk en software' geplaatst ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic