Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Misschien is het onderstaande een oplossing?
Alleen voor de niet werkende tv:
-Start de Deco app
-Staat de tv in de lijst ? Zo nee, stop dan.
-Kies de tv
-Klik op tandwieltje bovenin
-Zet ”Mesh Technologie” uit .
Voor het gehele systeem:
-Start Deco app
-Kies “Meer” ( vierkantjes van 9 puntjes rechts onderin )
-Kies “Geavanceerd”
-Zet “Snelle roaming” uit.
M.b.t. configureren en aansluiten van de Deco set: leest u dit eens.