1
Vraag
2
Reacties
PatrickSmit

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TP Link Archer C7

Hallo, 

 

Een kleine 4 jaar geleden heb ik van ziggo de TP Link Archer C7 ontvangen, deze heeft het helaas begeven.. 

 

Hierover gebeld met de klantenservice en kreeg de deco m4 in bruikleen aangeboden. Echter kan ik met dit apparaat niet hetzelfde als dat ik zou kunnen met de C7. 

De C7 gebruik ik namelijk om andere externe apparaten met kabel te verbinden, en met de deco heb ik daar niet de mogelijkheid toe (of max 2 apparaten).

 

Is het misschien mogelijk dat ik toch nog de C7 zou kunnen ontvangen? Ik ben erg gek op dat ding! 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @PatrickSmit! Wat jammer dat de wifibooster het begeven heeft! Ik kan mij goed voorstellen dat je hier nog graag gebruik van maakt. Helaas leveren wij deze niet meer 😞 Wat je zou kunnen doen is een TP-link Archer C7 online kopen, mocht je die toch heel graag willen hebben. 

Via ons kan het helaas niet meer, dan zou je over kunnen gaan op de DECO M4 wifibooster! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik vermoed van niet, want die worden al langere tijd niet meer geleverd.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is inderdaad een minpunt deze toestellen zijn puur bedoeld voor Wifi, een optie is zelf een 5 of 8 poorts netwerk switch aan te schaffen, de C7 is ondertussen zo verouderd de Deco units zijn dan toch aan te bevelen.

Wezenlijk kan je maar 1 extern apparaat aansluiten, als je de maximale snelheid wil halen dan gaat de andere poort naar de Connectbox.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @PatrickSmit! Wat jammer dat de wifibooster het begeven heeft! Ik kan mij goed voorstellen dat je hier nog graag gebruik van maakt. Helaas leveren wij deze niet meer 😞 Wat je zou kunnen doen is een TP-link Archer C7 online kopen, mocht je die toch heel graag willen hebben. 

Via ons kan het helaas niet meer, dan zou je over kunnen gaan op de DECO M4 wifibooster! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic