Ik wil om mijn wifi te verbeteren de TP-Link Deco M4 gaan aansluiten op de Connectbox.
Daarvoor moet ik een van de wifiboosters op de Connectbox aansluiten met de meegeleverde kabel maar al mijn uitgangen zijn al in gebruik. Hoe los ik dat op? Alle 4 de uitgangen zijn in gebruik door ethernetkabels naar 4 verschillende plekken in huis. Kan ik een van deze 4 verwijderen, op die vrijgekomen uitgang een van de TP-Link Deco M4 boosters aansluiten en later de losgekoppelde ethernetkabel aansluiten op deze booster? Of is er een andere/beter oplossing hiervoor?
Hoor graag een goed advies in deze!
Michiel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja, dat is dan de beste oplossing.
Maar u hoeft de master ( de 1ste Deco ) niet naast de CB te zetten. Als vanaf de CB een kabel naar een wat centralere plek loopt, kan u de Deco ook aan het 'einde' van die kabel aansluiten en dan m.b.v. de korte TP-link kabel door lussen naar het andere apparaat. Hoe centraler het Deco-station staat, des te beter wifi bereik u hebt.
M.b.t. Plaatsen en aansluiten, leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je eigen suggestie werkt prima idd.
Ja, dat is dan de beste oplossing.
Maar u hoeft de master ( de 1ste Deco ) niet naast de CB te zetten. Als vanaf de CB een kabel naar een wat centralere plek loopt, kan u de Deco ook aan het 'einde' van die kabel aansluiten en dan m.b.v. de korte TP-link kabel door lussen naar het andere apparaat. Hoe centraler het Deco-station staat, des te beter wifi bereik u hebt.
M.b.t. Plaatsen en aansluiten, leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.