1
Vraag
2
Reacties
Michiel60

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

TP LINK Deco M4 aansluiten op Connectbox waarvan al alle uitgangen in gebruik zij

Ik wil om mijn wifi te verbeteren de TP-Link Deco M4 gaan aansluiten op de Connectbox.

Daarvoor moet ik een van de wifiboosters op de Connectbox aansluiten met de meegeleverde kabel maar al mijn uitgangen zijn al in gebruik. Hoe los ik dat op? Alle 4 de uitgangen zijn in gebruik door ethernetkabels naar 4 verschillende plekken in huis. Kan ik een van deze 4 verwijderen, op die vrijgekomen uitgang een van de TP-Link Deco M4 boosters aansluiten en later de losgekoppelde ethernetkabel aansluiten op deze booster? Of is er een andere/beter oplossing hiervoor?

Hoor graag een goed advies in deze!

Michiel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Ja, dat is dan de beste oplossing.

Maar u hoeft de master ( de 1ste Deco ) niet naast de CB te zetten. Als vanaf de CB een kabel naar een wat centralere plek loopt, kan u de Deco ook aan het 'einde' van die kabel aansluiten en dan m.b.v. de korte TP-link kabel door lussen naar het andere apparaat. Hoe centraler het Deco-station staat, des te beter wifi bereik u hebt.

M.b.t. Plaatsen en aansluiten, leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dommels2010

Level 5
  • 51Posts
  • 5Oplossingen
  • 21Likes

Je eigen suggestie werkt prima idd. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Ja, dat is dan de beste oplossing.

Maar u hoeft de master ( de 1ste Deco ) niet naast de CB te zetten. Als vanaf de CB een kabel naar een wat centralere plek loopt, kan u de Deco ook aan het 'einde' van die kabel aansluiten en dan m.b.v. de korte TP-link kabel door lussen naar het andere apparaat. Hoe centraler het Deco-station staat, des te beter wifi bereik u hebt.

M.b.t. Plaatsen en aansluiten, leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic