Boris de Kat

Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

T3 Errors

De laatste tijd krijg ik steeds meer T3 errors, dit is van de laatste 10 dagen:

Router status

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
15780000044.8512064 qam7
22860000043256064 qam12
33180000043.8256064 qam11
43710000043512064 qam10
54400000044512064 qam9
65090000043.8512064 qam8


Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1ATDMA00100
2ATDMA00990
3ATDMA001130
4ATDMA001060
5ATDMA00910
6ATDMA001200
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

@Paul  schreef:

@Boris de KatIk heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen van aannemer BAM. Er is geen schade geconstateerd aan de kabel, zo blijkt uit de laatste reactie vanuit BAM. We zijn erg benieuwd wat op dit moment jou bevindingen zijn m.b.t. de werking v.d. diensten. Werkt alles de laatste 2 a 3 dagen goed?


@Paul  Ja alles lijkt goed te werken maar dat deed het meestal wel de laatste tijd.

Ik had ook al een e-mail van Ziggo gehad dat de BAM de kabelschade (die er niet was) gerepareerd had, ze hebben niks gerepareerd, alleen gemeten.

De uncorrectables lopen nog steeds langzaam op, al lijk ik er niet zoveel last van te hebben.

Dit is na 21 dagen na de laatste herstart:

 

D3.1 Downstream kanalen

Kanaal Kanaal breedte (MHz) FFT Type Aantal Actieve Subcarriers Modulatie (Actief Profiel) Eerste Actieve Subcarrier (Hz)

33964K1860QAM4096879



D3.1 Downstream kanalen

Kanaalnummer Lock Status RxMER Data (dB) PLC Power (dBmV) Correcteds (Active Profile) Uncorrectables (Active Profile)

33Locked39-3.2282175701614485

Bekijk in context

Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

@Paul  @Mark  @Alex  @Jiri  Dit topic mag wel afgesloten worden aangezien door het andere modem wat ik nu heb, alle klachten weg zijn.

Kan ook komen door de netwerkaanpassing die hier gedaan is om fUPC gelijk te trekken met het Ziggo netwerk.

Bekijk in context

138 Reacties 138
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

De links roepen allemaal Welkom, en meer niet.😉

De (volledige) netwerkhistorie wordt niet weergegeven.

Dus nog graag een schermafbeelding daarvan.

 

Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

@KBX458  schreef:

De (volledige) netwerkhistorie wordt niet weergegeven.

Dus nog graag een schermafbeelding daarvan.

 


11/01/2022 12:08:54noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:52:1criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:17:19noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:16:41criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:46criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:21criticalUnicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:21criticalRanging Request Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:20criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:19criticalUnicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:19criticalRanging Request Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:19criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:18criticalUnicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:18criticalRanging Request Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:17criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:17criticalUnicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:16criticalRanging Request Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:16criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:16criticalUnicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:16criticalRanging Request Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
07/01/2022 03:15:0criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Op de downstream is kanaal 1 het enige met Pre zowel als Post RS fouten, hoewel een klein aantal. De rest van de kanalen toont wisselende aantallen Pre RS, die allemaal keurig worden gecorrigeerd, waardoor de Post RS op nul blijven staan.

Het log geeft aan dat de verbinding tussen modem en CMTS niet vlekkeloos verloopt. (Ranging requests enz.)

Kan je, om de splitter uit te sluiten, deze eens wegnemen en het modem rechtstreeks aansluiten op het AOP?

Start  daarna het modem opnieuw op en plaats aan het einde van de middag nogmaals de downstreamtabellen met pre en post RS.

 

Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

Oké, zal ik doen.

Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

@KBX458  Dit zijn de waardes nu, helaas vond de Connect box het nodig om een uur geleden zichzelf opnieuw op te starten:

11/01/2022 16:56:17noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 16:46:7criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:57:50noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:57:5Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:56:29noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:56:1criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:54:53criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:54:30criticalUnicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:54:29criticalRanging Request Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:54:23criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:54:23criticalUnicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:54:23criticalRanging Request Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:54:23criticalUnicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:54:23criticalRanging Request Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:54:23criticalUnicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 15:54:23criticalRanging Request Retries exhausted;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 13:39:27criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 13:26:13noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 13:23:30criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 13:18:2Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dank je voor de gegevens.

Downstream vallen soms kanalen uit (RCS) en de T3 lijken zich hoofdzakelijk voor te doen op kanaal 5 upstream.

Ik zal het moderatie-team om een meting op afstand vragen.

Je kan de splitter terug plaatsen. 

Het probleem lijkt te zitten tussen het AOP en de straat/wijkkast.

Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

@KBX458  schreef:

Dank je voor de gegevens.

Downstream vallen soms kanalen uit (RCS) en de T3 lijken zich hoofdzakelijk voor te doen op kanaal 5 upstream.

Ik zal het moderatie-team om een meting op afstand vragen.

Je kan de splitter terug plaatsen. 

Het probleem lijkt te zitten tussen het AOP en de straat/wijkkast.


Ruim een jaar geleden heb ik hier 2 monteurs gehad en de conclusie toen was dat het in de straatkast moest zitten.

De afspraak daarvoor werd toen afgezegd omdat zich een storing in mijn buurt voordeed en Paul van Ziggo belde mij toen om te zeggen dat het waarschijnlijk mijn probleem ook zou oplossen, wat het gedeeltelijk ook deed, mijn modem startte niet meer 2 a 3 keer per dag opnieuw op.

Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

Nog een paar meldingen gehad:

Tijd Prioriteit Omschrijving

11/01/2022 18:13:29noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 17:12:25criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 17:12:18Let op!Lost MDD Timeout;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 17:12:14criticalSYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 17:12:14Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 17:12:14criticalSYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
11/01/2022 17:12:13Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Downstream vallen soms 1 of meer kanalen uit (RCS partial),

ook is er af en toe een aantal seconden geen dataverkeer mogelijk (MDD),

terwijl de SYNC failure melding inhoudt dat het modem korte tijd onbruikbaar is.

In tegenstelling tot de eerder vermelde T4 om 15.54 uur, heeft er nadien geen herstart van het modem plaatsgevonden.

Ik had behalve de meting, ook gevraagd een monteur in te plannen.

De door jou aangeleverde gegevens spreken voor zich.

Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

Oké bedankt @KBX458  ik wacht af wat er gaat gebeuren.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemorgen @Boris de Kat,

Zo te lezen werkt de internetverbinding bij jou de laatste dagen niet zoals het hoort. Het is daarom goed dat je door middel van dit topic even aan de bel trekt. Expert @KBX458 is zo te zien ook al druk aan het analyseren geslagen en wat hij aangeeft klopt. Net als @KBX458 zie ik ook  de nodige problemen terug op met name het downstream signaal. Hierdoor onstaat er een hoog aantal T3/T4 meldingen in het modemlog. Jij zult op jouw beurt merken dat de internetverbinding korte tijd traag of niet functioneert. Het lijkt mij verstandig dat er een monteur langskomt die de verbinding vanaf het aansluitpunt en het signaal vanaf de straat doormeet. Ik heb een afspraak met een storingsmonteur ingepland op vrijdag 14 januari 2022 tussen 8 uur en 13 uur. Mocht het dan niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Neem voor het monteursbezoek goedde richtlijnen m.b.t. de Coronamaatregelen door. Zo houden wij het voor iedereen veilig. Laat je naderhand weten wat jouw bevindingen zijn?

Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

Bedankt @Paul  Het klopt helemaal wat je zegt, af en toe lijken websites niet of slecht te reageren en als ik het een paar seconden later weer probeer, worden die sites in een paar tienden van een seconde geladen.

Vrijdag komt goed uit, ben sinds kort (pre) pensionado en ben dus thuis 😃

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Boris de Kat Top, mooi dat de afspraak schikt op vrijdag! 😉 Lekker dat je geniet van je (pre) pensioen. 

Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

Eind van de ochtend is de monteur geweest en kon eigenlijk niet zoveel vinden, heeft wel een stekker bij de EV vervangen.

Ook viel mij op dat ik weer op andere up en download stream kanalen gezet ben, nu:

Ingesteld Downstream kanaal (Hz)
618000000
Locked
Ingesteld Upstream kanaal (Hz)
44000000
Locked

 

Was 698 en 579,9452, ik weet niet of dat er ook mee te maken heeft?

@Paul  en @KBX458  Bedankt voor jullie inzet!

 

Bijgevoegd de nieuwe waardes na bijna 3 uur gebruik na het monteurs bezoek.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

De waarden zien er goed uit.

Downstream staan de post RS keurig op nul zoals het bij voorkeur hoort te zijn.

Mocht je opnieuw tegen problemen aanlopen, dan geef je hier maar opnieuw een seintje.

Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

Het is even goed gegaan maar de T3 errors en nu ook T4 errors zijn weer terug.

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
12860000041.5256064 qam12
23180000041.5256064 qam11
35090000042.5512064 qam8
43710000041.5512064 qam10
54400000042.8512064 qam9
65780000042.8512064 qam7


Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1ATDMA001261
2ATDMA00150
3ATDMA00130
4ATDMA001261
5ATDMA001762
6ATDMA00962
Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes
Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
16900000004.938256 qam12
26340000003.538256 qam5
36420000003.738256 qam6
46500000004.338256 qam7
5658000000538256 qam8
66740000005.540256 qam10
76820000005.138256 qam11
8618000000438256 qam3
9698000000538256 qam13
107060000004.938256 qam14
117300000004.538256 qam17
127380000004.838256 qam18
137460000004.538256 qam19
147540000004.538256 qam20
157700000003.938256 qam22
167780000003.938256 qam23
17794000000438256 qam25
188020000003.938256 qam26
198100000003.738256 qam27
208180000003.738256 qam28
218260000003.738256 qam29
228340000003.738256 qam30
238420000003.538256 qam31
248500000003.238256 qam32


Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1Locked38.91755492
2Locked38.6140
3Locked38.6170
4Locked38.6100
5Locked38.9140
6Locked40.3150
7Locked38.9100
8Locked38.950
9Locked38.9150
10Locked38.9170
11Locked38.6160
12Locked38.9130
13Locked38.9100
14Locked38.630
15Locked38.92140
16Locked38.970
17Locked38.920
18Locked38.9907107
19Locked38.9877065
20Locked38.97915147
21Locked38.910415114
22Locked38.9899161
23Locked38.9987081
24Locked38.911515174
Boris de Kat
Topicstarter
Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes
07/02/2022 11:00:22noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06/02/2022 20:29:2criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
06/02/2022 20:00:25noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 20:14:7criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 18:41:16noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 16:08:0criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:52:27criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:51:59Let op!TCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:21:57criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:21:25Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:21:24criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:21:9Let op!Lost MDD Timeout;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:21:5Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:21:5criticalSYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:21:4Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:21:4criticalSYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 15:21:4Let op!RCS Partial Service;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 10:19:10criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
04/02/2022 07:08:28noticeLAN login Success;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02/02/2022 21:04:11criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=18:35:d1:a9:9a:9b;CMTS-MAC=00:17:10:93:db:a9;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Vervelend dat het probleem opnieuw de kop op heeft gestoken.

Ik heb het moderatie-team een seintje gegeven.

Uitgelicht topic