@Paul schreef:
@Boris de KatIk heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen van aannemer BAM. Er is geen schade geconstateerd aan de kabel, zo blijkt uit de laatste reactie vanuit BAM. We zijn erg benieuwd wat op dit moment jou bevindingen zijn m.b.t. de werking v.d. diensten. Werkt alles de laatste 2 a 3 dagen goed?
@Paul Ja alles lijkt goed te werken maar dat deed het meestal wel de laatste tijd.
Ik had ook al een e-mail van Ziggo gehad dat de BAM de kabelschade (die er niet was) gerepareerd had, ze hebben niks gerepareerd, alleen gemeten.
De uncorrectables lopen nog steeds langzaam op, al lijk ik er niet zoveel last van te hebben.
Dit is na 21 dagen na de laatste herstart:
D3.1 Downstream kanalen
Kanaal Kanaal breedte (MHz) FFT Type Aantal Actieve Subcarriers Modulatie (Actief Profiel) Eerste Actieve Subcarrier (Hz)
D3.1 Downstream kanalen
Kanaalnummer Lock Status RxMER Data (dB) PLC Power (dBmV) Correcteds (Active Profile) Uncorrectables (Active Profile)
33 | Locked | 39 | -3.2 | 2821757016 | 14485 |