Jan Filarski

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Synchronisatie probleem Quicknet.nl

Hallo Allemaal,

Ik maak gebruik in Win11 van Mail voor Windows en van Office2019 Outlook

Met Outlook (van Office2019) ontvang ik via mijn EmailAccount normaal alle binnenkomende Post (dus geen aanmerkingen hierover)

In Win11 met Mail voor Windows krijg ik al enige tijd een ICOON Attentie bij EmailAccount Quicknet.nl een Synchronisatiefout  vaak gepaard met Foutmelding  0x80072af9 

De gebruikte gegevens voor Quicknet.nl zijn:IMAP instellingen 2021-11-25 (2).png

 

Wat kan ik aan dit Synchronisatieprobleem doen.

Met vriendelijke groet

Jan Filarski

 

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 50966Posts
  • 3185Oplossingen
  • 11571Likes
4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 50966Posts
  • 3185Oplossingen
  • 11571Likes

Dan lijkt er toch iets niet geheel goed te gaan.

Je kunt het account verwijderen uit Windows Mail en opnieuw installeren.

Account toevoegen -> Kies voor Ander account POP, IMAP -> Vul emailadres en Wachtwoord in en klik op Aanmelden, verder hoef je niets te doen en krijgt Windows Mail de juiste gegevens van de Ziggo mailservers.

Jan Filarski
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Bert

Dat Account verwijderen heb ik al zeker 10x gedaan. 

Ook dat zichzelf instellen heb ik al 2x gedaan, hielp niets.

Is het niet mogelijk om in Outlook2019 dat Quicknet-Account door te verwijzen naar b.v. een Ziggo-Account , dat ik ook in beheer heb?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 50966Posts
  • 3185Oplossingen
  • 11571Likes
Jan Filarski
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Perfect Bert !!!

Uitgelicht topic