Hallo Allemaal,
Ik maak gebruik in Win11 van Mail voor Windows en van Office2019 Outlook
Met Outlook (van Office2019) ontvang ik via mijn EmailAccount normaal alle binnenkomende Post (dus geen aanmerkingen hierover)
In Win11 met Mail voor Windows krijg ik al enige tijd een ICOON Attentie bij EmailAccount Quicknet.nl een Synchronisatiefout vaak gepaard met Foutmelding 0x80072af9
De gebruikte gegevens voor Quicknet.nl zijn:
Wat kan ik aan dit Synchronisatieprobleem doen.
Met vriendelijke groet
Jan Filarski
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mail doorsturen kan op deze wijze: E-mail automatisch doorsturen | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dan lijkt er toch iets niet geheel goed te gaan.
Je kunt het account verwijderen uit Windows Mail en opnieuw installeren.
Account toevoegen -> Kies voor Ander account POP, IMAP -> Vul emailadres en Wachtwoord in en klik op Aanmelden, verder hoef je niets te doen en krijgt Windows Mail de juiste gegevens van de Ziggo mailservers.
Hallo Bert
Dat Account verwijderen heb ik al zeker 10x gedaan.
Ook dat zichzelf instellen heb ik al 2x gedaan, hielp niets.
Is het niet mogelijk om in Outlook2019 dat Quicknet-Account door te verwijzen naar b.v. een Ziggo-Account , dat ik ook in beheer heb?
Mail doorsturen kan op deze wijze: E-mail automatisch doorsturen | Klantenservice | Ziggo
Perfect Bert !!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.